سرویس اشتراکی اپل احتمالا در سال 2023 معرفی می‌شود

اقتصاد ۱۰۰ - سرویس اشتراکی اپل خرید گوشی آیفون و دسترسی به خدمات نرم‌افزاری را با پرداخت مبلغی به‌طور ماهانه و اندک فراهم می‌کند. این سرویس به‌زودی عرضه خواهد شد.

سرویس اشتراکی اپل احتمالا در سال 2023 معرفی می‌شود

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از تکراتو، «مارک گارمن»، افشاگر مشهور و معتبر بلومبرگ، شهریور سال جاری پیش از برگزاری رویداد رونمایی از آیفون 14 بیان داشت که شرکت اپل در پی ارائه سرویس اشتراکی اپل جهت خرید گوشی آیفون است. در آن برهه زمانی، همچنین اعلام شد که سرویس اشتراکی به کاربران اپل امکان دستیابی به جدیدترین مدل آیفون به‌همراه سرویس‌های نرم‌افزاری مانند اپل تی‌وی‌ پلاس با پرداخت هزینه‌ای مشخص ماهانه را فراهم می‌سازد. البته اپل در‌نهایت از سرویس اشتراکی +iPhone رونمایی نکرد تا احتمال توقف توسعه‌ی این پروژه قوت بگیرد.

سرویس اشتراکی اپل احتمالا در سال 2023 معرفی می‌شود

سرویس اشتراکی اپل خرید گوشی آیفون و دسترسی به خدمات نرم‌افزاری را با پرداخت مبلغی به‌طور ماهانه و اندک فراهم می‌کند. این سرویس به‌زودی عرضه خواهد شد.

«مارک گارمن»، افشاگر مشهور و معتبر بلومبرگ، شهریور سال جاری پیش از برگزاری رویداد رونمایی از آیفون 14 بیان داشت که شرکت اپل در پی ارائه سرویس اشتراکی اپل جهت خرید گوشی آیفون است. در آن برهه زمانی، همچنین اعلام شد که سرویس اشتراکی به کاربران اپل امکان دستیابی به جدیدترین مدل آیفون به‌همراه سرویس‌های نرم‌افزاری مانند اپل تی‌وی‌ پلاس با پرداخت هزینه‌ای مشخص ماهانه را فراهم می‌سازد. البته اپل در‌نهایت از سرویس اشتراکی +iPhone رونمایی نکرد تا احتمال توقف توسعه‌ی این پروژه قوت بگیرد.

 

شرکت اپل در طول سال‌های اخیر، به‌طور گسترده به بازار سرویس‌های اشتراکی ورود پیدا کرده است. در حال حاضر نیز این شرکت سرویس‌هایی همچون اپل موزیک، اپل تی‌وی‌ پلاس، اپل نیوز پلاس و اپل آرکید را در مقابل پرداخت حق اشتراک ماهانه به کاربران ارائه می‌کند. جدیدترین پروژه‌ی اپل هم جهت درآمدزایی اشتراک سخت‌افزاری خواهد بود؛ شرکتی که همین حالا نیز بیش از 100 میلیارد دلار درآمد فصلی را به ثبت می‌رساند.

انتهای پیام

منبع : تکراتو

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : برای خرید طلا چند انتخاب دارید؛ خرید زیورآلات طلا مانند النگو، گردنبند و...، خرید سکه، خرید…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز