سرعت شارژ سری اوپو فایند X6 تایید شد

اقتصاد ۱۰۰ - سری پرچمدار اوپو در لیست گواهی 3C قرار گرفت و سرعت شارژ دو مدل استاندارد و پرو آن فاش شد.

سرعت شارژ سری اوپو فایند X6 تایید شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام ،سری پرچمدار اوپو موسوم به اوپو فایند X6 احتمالا به زودی معرفی خواهد شد چرا که این سری پرچمدار امروز در لیست گواهی 3C قرار گرفت و سرعت شارژ دو مدل اوپو فایند X6 و اوپو فایند X6 پرو رسما تایید شد. در این راستا، نسخه استاندارد سری اوپو فایند X6 از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد در حالی که مدل پرو به سرعت شارژ فوق سریع ۱۰۰ واتی مجهز خواهد بود. اوپو فایند X6 پرو به اولین گوشی این برند چینی بدل خواهد شد که با شارژ ۱۰۰ واتی عرضه می‌شود. 

طبق لیست گواهی 3C، اوپو فایند X6 با شناسه مدل PGFM110 از شارژ باسیم استاندارد 5V/2A و شارژ 5V-11V/7.3A معادل سرعت شارژ ۸۰ واتی SuperVOOC پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی همچنین با آداپتور شارژ تا توان ۱۰۰ وات نیز به طور کامل سازگار است. از آن سو، اوپو فایند X6 پرو که گوشی پرمیوم سری محسوب می‌شود با شناسه مدل PGEM110 در گواهی 3C لیست شده است. این گوشی از شارژ ۱۰۰ واتی فوق سریع پشتیبانی می‌کند که به مانند نسخه استاندارد با آداپتور SuperVOOC عرضه خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که در حال حاضر اطلاعات دقیقی پیرامون حجم باتری سری اوپو فایند X6 منتشر نشده است ولی شایعات قبلی اذعان داشته‌اند که نسخه استاندارد سری از باتری ۴۸۰۰ میلی‌امپر ساعتی بهره خواهد برد و مدل پرو نیز به باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی مجهز خواهد بود. قلب تپنده اوپو فایند X6 و اوپو فایند X6 پرو نیز احتمالا به ترتیب تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک و اسنپدراگون ۸ نسل دو خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی این سری پرچمدار می‌توان به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، نمایشگر اولد و حافظه رم UFS 4.0 اشاره کرد. 

انتهای پیام

 
منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما