نسل جدید کارپلی برای ۱۴ برند متفاوت خودروسازی منتشر می‌شود

اقتصاد ۱۰۰ - اپل به تازگی تایید کرده که نسل جدید کارپلی، در سال ۲۰۲۳ منتشر شده و در ابتدا برای خودرو‌های ۱۴ برند متفاوت در دسترس خواهد بود.

نسل جدید کارپلی برای ۱۴ برند متفاوت خودروسازی منتشر می‌شود

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام ،شرکت اپل در سال گذشته، از نسل جدید کارپلی با قابلیت پشتیبانی از چنیدن نمایشگر و تعامل بهتر با خودرو رونمایی کرد. اکنون نیز این شرکت اعلام کرده که نسل جدید کارپلی، در سال جاری میلادی و برای محصولات ۱۴ برند خودروسازی متفاوت منتشر خواهد شد. برند‌هایی که در ابتدا کارپلی جدید را دریافت می‌کنند؛ شامل آکورا، آودی، فورد، هوندا، اینفینیتی، جگوار، لند روور، لینکلن، مرسدس بنز، نیسان، پول‌استار، پورشه، رنو و ولوو هستند.

با توجه به افزایش تعداد نمایشگر‌ها در خودرو‌های جدید، یکی از ویژگی‌های مهم نسل جدید کارپلی، پشتیبانی از چندین نمایشگر متفاوت است. به گفته اپل، این سیستم به طور خودکار نحوه جاگذاری و حالت نمایشگر‌ها را تشخیص داده و خود را با آن وفق می‌دهد.

نسل جدید کارپلی، حتی نمایشگر کیلومتر-شمار خودرو را نیز تصاحب کرده و به کاربران اجازه می‌دهد تا تم‌ها و چینش‌های متفاوتی را انتخاب کنند. اینطور که به نظر می‌رسد؛ کارپلی جدید شامل تم‌هایی انحصاری برای برخی برند‌ها نیز خواهد بود. سیستم تهویه خودرو و حتی رادیو اف ام نیز توسط کارپلی جدید قابل کنترل هستند!


 

در نهایت، گفته شده که نسل جدید کارپلی ویجت‌هایی کاربردی را نیز به همراه داشته تا راننده و سرنشینان، امکان مشاهده سریع اطلاعات مهم را داشته باشند.  این ویجت‌ها شامل میزان مصرف سوخت، کیلومتر طی شده، مدت زمان سفر، رویداد‌های تقویم، وضعیت هوا و تماس‌ها هستند.

درباره نسل جدید کارپلی و انتشار آن برای محصولات این ۱۴ شرکت خودروسازی چه می‌اندیشید؟ به عقیده شما، کاربرد اینگونه سرویس‌ها که تعامل بیشتری میان گوشی هوشمند و خودروی کاربر ایجاد می‌کنند؛ به چه اندازه است؟

انتهای پیام

 
منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز