کادیلاک لیریک ۲۰۲۴ ؛ کراس اور جنتلمن آمریکایی با ۵۰۰ اسب بخار قدرت

اقتصاد ۱۰۰ - کادیلاک لیریک 2024 یک کراس اور تمام برقی و لاکچری است که 500 اسب بخار قدرت را به شما هدیه می‌دهد. در ادامه با تصاویر زیبا و مشخصات فنی Cadillac Lyriq 2024 همراه می‌شویم.

کادیلاک لیریک ۲۰۲۴ ؛ کراس اور جنتلمن آمریکایی با ۵۰۰ اسب بخار قدرت

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از گجت نیوز، از همان زمانی که خودرو کانسپت کادیلاک سلستیک پا به صحنه گذاشت، انتظار داشتیم که محصولات جدید این پیرمرد آمریکایی، شکل و بوی مدرن‌تری را به خود بگیرند. حالا آخرین مدل از کراس اوور کادیلاک لیریک اینجاست تا علاوه بر رقابت با محصولاتی مثل فورد موستانگ Mach-E و تسلا مدل Y ، دورنمایی از آینده شرکت جنرال موتورز را هم به تصویر بکشد.

معرفی کادیلاک لیریک ۲۰۲۴

ماشین کراس اوور الکتریکی Cadillac Lyriq 2024

تقریبا چهار سال گذشته بود که برای اولین بار با کراس اور برقی کادیلاک لیریک آشنا شدیم. این خودرو آمریکایی از آن‌ زمان تا به امروز، پخته‌تر شده و امکانات و قدرت بیشتری را به همراه قیمت منطقی‌تر به خریداران عرضه می‌کند.

مشخصات فنی و قیمت کراس اور جنرال موتور موتور لیریک آخرین مدل

خودرو کراس اور برقی کادیلاک لیریک 2024

خودرو کراس اور برقی کادیلاک لیریک 2024 ماشین کراس اوور الکتریکی Cadillac Lyriq 2024

نسخه جدید کادیلاک لیریک از شرکت جنرال موتورز، اکنون میزبان دو تریم جدید با نام‌های  تک  (تکنولوژی) و  اسپرت  است که مدل اسپرت، به نوعی تریم استاندارد کادیلاک لیریک جدید به حساب می‌آید و تقریبا  ۵۸ هزار دلار  قیمت دارد. قیمت تریم بعدی که  لاکچری  نام دارد، به  ۶۲ هزار دلار  جهش پیدا می‌کند و در آخر،  کادیلاک لیریک ۲۰۲۴ اسپرت  را داریم که برای خرید آن باید  ۶۳ هزار دلار  پرداخت کنید.

خودرو کراس اور برقی کادیلاک لیریک 2024 خودرو کراس اور برقی کادیلاک لیریک 2024

رنگ بندی کادیلاک لیریک ۲۰۲۴ هم شامل ۵ گزینه جدید است که برای داشتن برخی از آن‌ها باید مبلغ بیشتری را پرداخت کنید و در ادامه به لیست آن‌ها نگاهی می‌اندازیم:

  • نقره‌ای متالیک Argent
  • قرمز رادیانت تینت کت با قیمت ۱۲۲۵ دلار
  • رنگ متالیک مخصوص سلستیک با قیمت ۶۲۵ دلار
  • نیمبوس متالیک با قیمت ۶۲۵ دلار
  • رنگ متالیک زمرد دریاچه با قیمت ۶۲۵ دلار

ماشین کراس اوور الکتریکی Cadillac Lyriq 2024

همچنین مدل‌های اسپرت و لوکس اکنون میزبان سقف دو رنگ مشکی هستند. تریم تک از رینگ‌های 20 اینچی بهره می‌برد اما اگر به سراغ مدل‌های لاکچری و اسپرت بروید، می‌توانید از داشتن رینگ‌های غول پیکر 22 اینچی لذت ببرید و به علاوه تریم داخلی چرم ناپا را هم تجربه کنید. اسپیکر اختصاصی راننده، سیستم تهویه هوای سه کاناله و صندلی‌های برقی با گرم کن در ردیف عقب هم جزو امکانات این تریم‌ها به حساب می‌آیند. سانروف دو تکه برقی با سایه بان اتوماتیک، جا لیوانی هوشمند، نمایشگر دوال اسکرین 12.4 اینچی، شارژر وایرلس، دستیار رانندگی خودکار سطح 2 و دریایی از آپشن‌های دیگر را هم می‌توانید در کادیلاک Lyriq جدید پیدا کنید.

ماشین کراس اوور الکتریکی Cadillac Lyriq 2024 ماشین کراس اوور الکتریکی Cadillac Lyriq 2024

در ادامه به  مشخصات فنی ‌ کادیلاک لیریک ۲۰۲۴  می‌رسیم که تریم تک موتوره یا همان دیفرانسیل عقب آن، به یک موتور الکتریکی مرکزی با توان  ۳۴۰ اسب بخار  مجهز شده است و در هر بار شارژ شدن می‌تواند 494 کیلومتر را طی کند. در سمت مقابل، کادیلاک لیریک 2024 دو موتوره یا همان AWD را خواهیم داشت که تقریبا  ۵۰۰ اسب بخار  را تولید می‌کند و به لطف فناوری فست شارژ می‌تواند در کمتر از ۱۰ دقیقه، برای یک مسافرت ۱۲۰ کیلومتری آماده شود.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : شورای جهانی طلا اعلام کرده که قیمت‌های رکورد طلا، بازیافت فلزات گرانبها را به بالاترین سطح…

اخبار سلامت

سینما در سینما