این گوشی های شیائومی دیگر آپدیت های هفتگی MIUI 14 را دریافت نمی‌کنند

اقتصاد ۱۰۰ - چند تا از گوشی های محبوب شیائومی از چند ماه دیگر نمی‌توانند آپدیت های هفتگی MIUI 14 را دریافت کنند که خبر بدی برای طرفداران این برند است.

این گوشی های شیائومی دیگر آپدیت های هفتگی MIUI 14 را دریافت نمی‌کنند

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از گجت نیوز، شیائومی اخیراً از رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید ۱۳ گوگل، پرده برداشته است. در حال حاضر برخی از گوشی‌های این غول چینی مثل شیائومی ۱۲ پرو، می ۱۱ لایت 5G و شیائومی ۱۲ تی موفق به دریافت آن شده‌اند. این کمپانی برای رقابت با دیگر گوشی‌سازهای اندرویدی مثل سامسونگ، می‌خواهد در سریع‌ترین زمان ممکن بروزرسانی جدید اندروید را در اختیار کاربرانش بگذارد.

اما حالا گزارش جدیدی در چین منتشر شده که نشان می‌دهد، انتشار آپدیت آزمایشی MIUI 14 برای برخی از گوشی های شیائومی و ردمی متوقف شده است. تصمیمی که باعث شوکه شدن بسیاری از کاربران گوشی‌های این برند شده است. در واقع شیائومی در یک بیانیه رسمی اینگونه گفته که انتشار آپدیت تستی هفتگی MIUI 14 برای چند مدل از محصولاتش را در آینده‌ای نزدیک متوقف خواهد کرد.

آپدیت های هفتگی MIUI 14 روی کدام گوشی‌ها قطع می‌شود؟

این یعنی دیگر صاحبان گوشی‌های ردمی کی ۴۰ پرو / ۴۰ پرو پلاس / ۴۰ پرو، شیائومی می ۱۰ اس، شیائومی می ۱۱ لایت 5G، ردمی کی ۴۰ گیمینگ و ردمی نوت ۱۰ پرو 5G بعد از ۲۱ آوریل ۲۰۲۳ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۲) دیگر نمی‌توانند این بروزرسانی آزمایشی را دریافت کند. البته این بیانیه شامل نسخه آزمایشی آپدیت‌های هفتگی می یو آی ۱۴ می‌شود و هیچ تأثیری روی نسخه پایدار این رابط کاربری نخواهد داشت؛ بنابراین آن‌ها همچنان به دریافت نسخه‌های پایدار بروزرسانی‌های نرم افزاری شیائومی ادامه می‌دهند.

آپدیت های هفتگی MIUI 14

گوشی‌ساز چینی بروزرسانی‌های نرم افزاری خودش را در دو نسخه مختلف به نام Weekly و Stable منتشر می‌کند. در دسته اول، کاربران زودتر از سایرین می‌توانند به برخی از ویژگی‌ها و امکانات جدید دسترسی پیدا کنند. بنابراین آپدیت‌های Weekly خیلی برای علاقه‌مندان به شیائومی با ارزش است. اما ظاهراً خود این کمپانی تمایلی برای انتشار آن روی چند مدل دستگاه ندارد. شاید هم تعداد کاربران خواهان بروزرسانی‌های هفتگی آن‌ها کمتر بوده که منجر به اتخاذ چنین تصمیمی شده است.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما