فیلم کوتاه جدید ریدلی اسکات با هنرنمایی گلکسی S23 سامسونگ منتشر شد + ویدیو

اقتصاد ۱۰۰ - ریدلی اسکات، کارگردان فیلم‌هایی نظیر گلادیاتور، فیلم کوتاهی را با سامسونگ گلکسی اس 23 – Galaxy S23 ساخته است. در ادامه شاهد این فیلم باشید.

فیلم کوتاه جدید ریدلی اسکات با هنرنمایی گلکسی S23 سامسونگ منتشر شد + ویدیو

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از گجت نیوز، این روزها جای تعجبی ندارد که عبارت «ضبط‌شده با آیفون» را در عنوان موزیک ویدیوها و سایر محصولات سرگرمی ببینید. همان‌طور که انتظار می‌رود، سامسونگ قرار نیست از رقابت با اپل عقب بماند و کارگردان معروف ریدلی اسکات اخیراً فیلمی کوتاه تحت عنوان Behold را با گلکسی S23 فیلم‌برداری کرده است.

فیلم Behold، ساخته ریدلی اسکات با سامسونگ گلکسی S23

ریدلی اسکات که فیلم‌هایی نظیر «گلادیاتور»، «بلید رانر» و «مریخی» را در کارنامه خود دارد، فیلم Behold را با مدل اولترا گلکسی اس ۲۳ فیلم‌برداری کرده است. البته تجهیزات حرفه‌ای متعددی در نقش مکمل این گوشی پرچمدار به‌کار گرفته شده‌اند تا بتوان بهترین خروجی ممکن را از آن گرفت. خود ویدیوی ضبط شده هم با برنامه‌های حرفه‌ای تدوین شده و فیلمبردار فلاویو لابیانو برای فیلمبرداری به کمک اسکات آمده است. این فیلم اکنون در کانال یوتیوب کمپانی سامسونگ قرار دارد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

 

فیلم کوتاه جدید اسکات که با گلکسی S23 سامسونگ فیلمبرداری شده است، همچنین داستان عجیبی را روایت می‌کند. در این فیلم می‌بینیم که گروهی شرور، مردی را دنبال می‌کنند و او درحالی که در تلاش برای فرار از آن‌ها است، اسبی را پیدا و دست آخر آزادش می‌کند. در انتهای فیلم بیننده شنوای جمله‌هایی انگیزشی خواهد بود.

 

دوربین سامسونگ گلکسی S23 اولترا

 

 

 

تجعب‌آور نیست که ریدلی اسکات می‌تواند چنین فیلمی را با گلکسی S23 سامسونگ فیلمبرداری کند. یکی از ویژگی‌های اصلی این سری، جدا از نسخه ویژه اسنپدراگون ۸ نسل ۲، دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی مدل اولترا است که حتی ایلان ماسک از آن تمجید کرده است. البته عملکرد درجه یک دوربین در این سری فقط به مدل اولترا ختم نمی‌شود و پیشرفت همه مدل‌های استاندارد، پلاس و اولترا S23 مشهود است. این سری پرچمدار شامل مدل‌های استاندارد، پلاس و اولترا مدتی قبل در جریان رویداد Unpacked رسماً به بازار معرفی شد.

 

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما