قیمت گلکسی A34 و A54 سامسونگ لو رفت

اقتصاد ۱۰۰ - قیمت گوشی های گلکسی A34 و گلکسی A54 سامسونگ افشا شد تا پازل اطلاعات افشا شده درباره این دو گوشی مورد انتظار حالا کامل شود. با مرور قیمت و برخی از مشخصات این دو گوشی همراه ما باشید.

قیمت گلکسی A34 و A54 سامسونگ لو رفت

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از گجت نیوز، شاید برای بسیاری از کاربران جهان گوشی های سری گلکسی اس ۲۳ سامسونگ که هفته گذشته معرفی شدند مورد انتظارترین گوشی‌های این برند کره‌ای باشند اما برای اکثر ما ایرانی‌ها که قیمت دلار اجازه نمی‌دهد حتی به پرچمدارهای هزار دلاری فکر کنیم، شاید میان‌رده‌های گلکسی A34 و A54 سامسونگ مورد انتظارترین گوشی‌های امسال سامسونگ باشند.

سامسونگ چیزی حدود یک ماه دیگر از میان‌رده‌های مورد انتظارش رونمایی خواهد کرد. معمولا گوشی‌های سری گلکسی A5x و A3x سامسونگ در بازار کشورمان طرفداران زیادی دارند و حالا پیش از معرفی این دو مدل، قیمت گوشی‌های میان‌رده گلکسی A54 و A34 رسانه‌ای شده است.

عکس جدید گلکسی A54 و A34 سامسونگ

گوشی های گلکسی ای ۳۴ و ای ۵۳ 5G سامسونگ که امسال عرضه می‌شوند دیگر سایه گلکسی ای ۷۴ را روی سرشان حس نخواهند کرد و اگر سامسونگ گوشی گلکسی ای ۴۴ را معرفی نکند، این دو مدل پریمیوم‌ترین میان‌رده‌های سامسونگ لقب خواهند گرفت.

قیمت گلکسی A34 و A54 از قیمت آیفون ۱۲ در سال ۹۹ بیشتر است!

آن طور که گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهند، گوشی گلکسی A34 در دو نسخه مختلف که یکی به ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه و دیگری به ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده روانه بازار می‌شود. قیمت نسخه ۱۲۸ گیگابایتی این مدل چیزی بین ۴۱۰ تا ۴۳۰ دلار قیمت خواهد داشت. نسخه مجهز به ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی این گوشی هم قیمتی بین ۴۷۰ تا ۴۹۰ یورو خواهد داشت.

گوشی گلکسی A54 سامسونگ هم در دو نسخه مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد. نسخه اول بین ۵۳۰ تا ۵۵۰ یورو و دیگر نسخه بین ۵۹۰ تا ۶۱۰ یورو قیمت خواهد داشت. این یعنی شاید قیمت میان‌رده گلکسی A54 سامسونگ به سی میلیون تومان هم برسد! این یعنی با همین مقدار پول، می‌توانستید دو سال پیش یک گوشی آیفون ۱۲ معمولی بگیرید یا با چند میلیون بیشتر، سراغ آیفون ۱۲ پرو مکس بروید!

گلکسی A54

در هر حال این گوشی های گران‌قیمت در چند رنگ مختلف راهی بازار می‌شوند. گلکسی ای ۵۴ در رنگ‌های لیمویی، نقره‌ای و گرافیتی عرضه می‌رود. گلکسی ای ۳۴ هم در رنگ‌های لیمویی، سفید، بنفش و گرافیتی به فروش می‌رسد.

مشخصات فنی گلکسی ای ۳۴ و گلکسی ای ۵۴

در این مطلب نمی‌تونیم مشخصات فنی گلکسی ای ۵۴ یا گوشی گلکسی A34 سامسونگ را به صورت کامل مرور کنیم اما به مهم‌ترین ویژگی‌های این دو مدل می‌پردازیم.

گلکسی ای ۵۴ به نمایشگری ۶.۴ اینچی و گلکسی ای ۳۴ به نمایشگری ۶.۶ اینچی مجهز خواهند شد. نمایشگر این دو گوشی از نوع امولد است و در ای ۵۴ شاهد نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و در ای ۳۴ شاهد نرخ نوسازی۹۰ هرتزی خواهیم بود. دوربین گلکسی A54 سامسونگ ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین برادر خوش‌قیمت‌ترش ۴۸ مگاپیکسلی است. انتظار داریم این دو گوشی از تراشه‌هایی قدرتمندتر در مقایسه با نسل قبل بهره ببرند و هر دو از گواهی استاندارد IP 67 استفاده کنند.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره اینکه طلا و سکه در هفته آینده چه قیمت‌هایی را تجربه…

اخبار سلامت

سینما در سینما