بازارسازی برای دانش بنیان‌ها هدف اصلی معاونت علمی در دوره جدید مدیریتی است

اقتصاد ۱۰۰ - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور، عمده اهداف این معاونت را در دوره جدید مدیریتی، بازارسازی برای شرکت های دانش بنیان و فناور اعلام کرد.

بازارسازی برای دانش بنیان‌ها هدف اصلی معاونت علمی در دوره جدید مدیریتی است

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از ایرنا، روح الله دهقانی فیروزآبادی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم امضای توافق نامه معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با وزارت نفت در زمینه بومی سازی تجهیزات و فناوری های گلوگاهی صنعت نفت در محل این معاونت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صنعت نفت از پیشقراولان بازارسازی برای دانش بنیان ها است. البته این برنامه با وزارتخانه هایی همچون نیرو، کشاورزی و چندین مجموعه دولتی دیگر نیز در حال پیگیری است.

وی با تاکید براینکه، بخش عمده ای از اهداف معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در دوره جدید مدیریتی، بازارسازی برای دانش بنیان های کشور است و دولت با توان قوا برای حمایت از فعالان زیست بوم نوآوری و فناوری کشور پای کار آمده است، اظهار امیداوری کرد که این اتفاق بیش از گذشته رقم بخورد.

 

دهقانی فیروزآبادی درباره توافق نامه معاونت علمی و فناوری با وزارت نفت گفت: این از تفاهم نامه بالاتر است؛ چرا که دارای عدد و رقم و برنامه است. ان شاءالله در حوزه ازدیاد برداشت چاه های نفت توافق خواهد شد و اگر بتوانیم در طول این سه چهار سال بتوانیم همین کار عظیم را انجام دهیم، کار بزرگی خواهد بود.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور گفت: البته با دستگاه های دیگر هم در آینده یعنی هر دو – سه ماه یک بار در قالب توافق نامه هایی فرصت مناسب برای شرکت های فناور و دانش بنیان به منظور حمایت از فروش محصولات فناورانه آنها ایجاد خواهیم کرد.

بر اساس این گزارش، تفاهم‌‎نامه همکاری مشترک بین معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و وزارت نفت در زمینه بومی‌سازی تجهیزات و فناوری‌های گلوگاهی صنعت نفت روز چهارشنبه با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور و جواد اوجی وزیر نفت امضا شد تا زمینه برای ورود فناوری و نوآوری در بخش‌های گوناگون صنعت نفت، گاز و پتروشیمی فراهم شود.

انتهای پیام

منبع : ایرنا

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : شورای جهانی طلا اعلام کرده که قیمت‌های رکورد طلا، بازیافت فلزات گرانبها را به بالاترین سطح…

اخبار سلامت

سینما در سینما