رونمایی گیگابایت از سه مدل لپ تاپ جدید برای گیمینگ و طراحان دیجیتال

اقتصاد ۱۰۰ -گیگابایت امروز از 2 مدل لپ تاپ جدید از سری AORUS با نام مدل‌های AORUS 17 و AORUS 15 و یک مدل دیگر با نام AERO 14 OLED با تمرکز بر قدرت پردازشی و حمل و نقل آسان و همچنین کاربری‌های گیمینگ رونمایی کرده است.

رونمایی گیگابایت از سه مدل لپ تاپ جدید برای گیمینگ و طراحان دیجیتال

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازسخت افزارمگ ،سه لپ تاپ جدید اکنون به مدل‌های پرچمدار سری AORUS یعنی AORUS 15X ،AERO 16 OLED ،AORUS 17X به سبد محصولات 2023 گیگابایت می‌پیوندد که کمپانی در CES امسال رونمایی کرد.

طبق گفته‌های تولید کننده، لپ تاپ‌های جدید AORUS 17 و AORUS 15 با پشتیبانی از جدیدترین GPU های انویدیا عرضه خواهند شد و این در حالی است که مدل AERO 14 OLED بیشتر برای طراحان مناسب عنوان شده است. هر دو مدل جدید لپ تاپ AORUS قرار است با پشتیبانی از پردازنده‌های گیمینگ نسل 13 اینتل سری i7 H و پردازنده‌های گرافیکی RTX 4070 مخصوص لپ تاپ به بازار ارائه شود.

لپ تاپ های جدید گیگابایت AORUS 15 و AORUS 17 قرار است با پشتیبانی از سیستم خنک کننده WINDFORCE Infinity عرضه شوند که می‌تواند قطعات با توان الکتریکی 160 وات را نیز خنک کند. عملکرد نمایشگر این لپ تاپ‌ها نیز قابل توجه است و این سری محصولات با رفرش ریت 240 هرتز و رزولوشن 1440p در دسترس قرار خواهد گرفت.

لپ تاپ AORUS 15

این مشخصات همراه با پردازنده‌های قوی تجربه مطلوب بازی را برای صاحبان خوش شان به ارمغان خواهد آورد. طراحی ظاهری این لپ تاپ‌ها نیز با تمرکز بر تم گیمینگ آن‌ها ارائه شده و نورپردازی RGB نیز زیبایی این لپ تاپ‌ها را دوچندان کرده است. آخرین مدل تازه معرفی شده‌ی دیگر یعنی AERO 14 OLED لپ تاپی سبک و باریک برای طراحان و خالقین محتوای دیجیتال عنوان شده است.

این محصول از یک شاسی یکپارچه آلومینیومی بهره می‌برد و قرار است با پشتیبانی از پردازنده اینتل Core i7-13700H عرضه شود. با این حال پردازنده گرافیکی این لپ تاپ RTX 4050 خواهد بود.

طبق گفته گیگابایت نمایشگر OLED این لپ تاپ مشخصات رنگی دقیقی را ارائه می‌دهد و کالیبراسیون کارخانه‌ای X-Rite 2.0 نیز در این محصول انجام شده است. گیگابایت فعلا تاریخ دقیق عرضه و قیمت احتمالی این محصولات را ارائه نکرده اما می‌توان انتظار داشت که این سری لپ تاپ‌ها در آینده نزدیک در بازار جهانی در دسترس قرار گیرند.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما