ایرباد بادز پرو 2 وان پلاس با قابلیت ANC و باتری 39 ساعتی معرفی شد

اقتصاد ۱۰۰ - کمپانی وان پلاس عصر امروز از ایرباد بادز پرو 2 (OnePlus Buds Pro 2) رونمایی کرد. این محصول قیمتی 180 دلاری داشته و توسط هانس زیمر افسانه‌ای تنظیم شده است.

ایرباد بادز پرو 2 وان پلاس با قابلیت ANC و باتری 39 ساعتی معرفی شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از گجت نیوز، کمپانی OnePlus عصر امروز از چندین محصول جدید رونمایی کرد. در کنار گوشی وان پلاس ایس ۲ و تبلت وان پلاس پد، این کمپانی چینی همچنین ایرباد بادز پرو ۲ را هم معرفی نمود.

این ایرباد نسل جدید Buds Pro این کمپانی است که در سال ۲۰۲۱ روانه بازار شده بود. طراحی این مدل جدید مشابه با نمونه سال ۲۰۲۱ است؛ اما وان پلاس آن را با قابلیت‌هایی جدید روانه بازار کرده است.

ایرباد بادز پرو ۲ وان پلاس؛ همان طراحی با قابلیت‌های جدید

هدفون های جدید OnePlus

همان‌طور که اشاره شد، طراحی نسل جدید ایربادهای وان پلاس مشابه با نسل گذشته است. به‌طور خاص این ایربادها نیز طراحی دورنگی دارند که قسمت پایین آن براق بوده و قسمت بالا رنگ مات دارد. همچنین نوک این ایربادها نیز از جنس سیلیکون طراحی شده است.

ایرباد جدید OnePlus موفق به کسب استاندارد IP55 شده و در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت مقاوم است. علاوه بر این، قابلیت تشخیص مجرای گوش نیز از دیگر ویژگی‌های جذاب ایرباد جدید وان پلاس به شمار می‌رود.

ایرباد بادز پرو 2 وان پلاس مجهز به دو درایور مجزاست که اندازه آن‌ها به ترتیب 11 و 6 میلیمتر است. این درایورها قادر به ارائه قابلیت حذف نویز فعال (ANC) تا 48 دسی بل هستند و می‌توانند صدای محیط را کاهش دهند. بعلاوه، مد شفاف (Transparency Mode) نیز در این دستگاه تعبیه شده است تا بتوان بدون نیاز به برداشتن ایربادها صدای محیط را هم شنید.

این دستگاه همچنین از کدک صوتی LHDC 5.0 و تاخیر پایین 54 میلی ثانیه برای گیمینگ بهره می‌برد.

ایرباد بادز پرو 2 وان پلاس

بادز پرو 2 کمپانی OnePlus صدای محیطی 360 درجه ارائه داده و قابلیت Master EQ یا اکوالایزر آن توسط هانس زیمر، آهنگساز خوشنام هالیوودی که ساخت موسیقی متن فیلم‌های سرشناسی چون سه‌گانه The Dark Knight یا Dune و تاپ گان ماوریک را بر عهده داشته است، تنظیم شده است.

قابلیت اکولایزر توسط وان پلاس با نام Soundscape نیز خوانده می‌شود و به ادعای وان پلاس در مقایسه با تنظیمات صوتی پایه، فرکانس‌های پایین کمتری داشته و میدان صوتی روشن‌تر و عریض‌تری ارائه می‌دهد. OnePlus ادعا کرده که Master EQ امکان لذت بردن از تمامی نت‌های موسیقی‌های کلاسیک و یا موزیک‌های چندبعدی فیلم‌های اکشن را در اختیار شنونده قرار می‌دهد.

ایرباد بادز پرو ۲ وان پلاس همچنین از بلوتوث ۵.۲ هم پشتیبانی کرده و می‌تواند به‌طور همزمان به به دو دستگاه متصل شود. شارژدهی باتری این دستگاه نیز برابر با ۳۹ ساعت است و به همراه آن یک جعبه مربعی که برای شارژ کردن آن به کار می‌رود نیز ارائه خواهد شد.

ایرباد بادز پرو 2 وان پلاس

ایرباد Buds Pro 2 وان پلاس به ادعای کمپانی سازنده در صورتی که قابلیت نویز کنسلینگ غیرفعال باشد، عمر باتری نه ساعته و در صورت فعال بودن این قابلیت، عمر باتری شش ساعته را ارائه خواهد داد. این ایربادها همچنین هم به صورت سیمی و هم بیسیم شارژ خواهند شد.

قیمت ایربادهای جدید وان پلاس برای بازارهای جهانی ۱۷۹ دلار است و در دو رنگ مشکی و سبز روانه بازار خواهد شد.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما