ایسر کارت گرافیک سفارشی AMD Radeon عرضه می‌کند

اقتصاد ۱۰۰ - اینطور که گزارش شده، شرکت ایسر دارد برای ورود گسترده به بازار کارت گرافیک‌های سفارشی دسکتاپ تحت سری Predator برنامه‌ریزی می‌کند.

ایسر کارت گرافیک سفارشی AMD Radeon عرضه می‌کند

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از سخت افزار مگ، ایسر تا به این لحظه دو کارت گرافیک سفارشی Arc A770 Predator BiFrost و Arc A380 Predator را عرضه کرده و حال دارد برای عرضه کارت گرافیک سفارشی AMD Radeon برنامه‌ریزی می‌کند.

خیز ایسر برای تولید کارت گرافیک AMD Radeon

همان‌طور که گفتیم، برنامه‌های ایسر برای فعالیت در بازار کارت گرافیک به همکاری با اینتل خلاصه نمی‌شوند و قرار است با کارت گرافیک های سفارشی AMD Radeon ادامه پیدا کنند، اما هنوز دقیقاً مشخص نیست از چه مدل‌هایی و سری‌هایی. گزارشی که به تازگی منتشر شده خبر از عرضه این کارت گرافیک‌ها در سال 2023 می‌دهد، اما مشخص نمی‌کند که این اتفاق دقیقاً در چه زمانی از امسال می‌افتد.

شرکت ایسر سال‌هاست که برای سیستم‌های گیمینگ آماده خودش کارت گرافیک تولید می‌کند، اما تا پیش از این آن‌ها را به بازار مصرفی عرضه مستقیم نمی‌کرد. سال گذشته این شرکت تصمیم گرفت برای اولین بار با کارت گرافیک‌های Arc اینتل به این بازار ورود و فعالیت خود را در آن آغاز کند و حال قصد دارد فعالیت خود را با همکاری با AMD توسعه دهد. به احتمال زیاد ایسر تا عرضه کارت گرافیک‌های میان‌رده RDNA 3، یعنی سری‌های Radeon RX 7800/7700 صبر می‌کند تا کار خود را با آن‌ها آغاز کند.

تا به این لحظه و در بین تمام شرکت‌های تولیدکننده کارت گرافیک، فقط گیگابایت است که با هر سه شرکت انویدیا و AMD و اینتل همکاری می‌کند و بقیه شرکت‌ها حداکثر با دو شرکت از این دو شرکت همکاری دارند. البته اخباری از کارت گرافیک Arc A380 شرکت MSI منتشر شده بودند، اما عرضه آن چندان گسترده نبود. شرکت ایسر هم تا به این لحظه نشانه‌ای از همکاری با انویدیا در حوزه کارت گرافیک بروز نداده است.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما