بازسازی Dead Space از مشکلات متعدد گرافیکی بر روی PS5 رنج می برد

اقتصاد ۱۰۰ - نسخه بازسازی شده بازی Dead Space چند وقتی است که عرضه شده و به تازگی طبق گزارش‌های اخیر، مشخص شده که بر روی کنسول PS5 این بازی از مشکلات و باگ‌های فراوانی رنج می‌برد. EA در همین راستا با تایید این موضوع زمان دقیقی را برای برطرف سازی این مشکلات اعلام نکرده است.

بازسازی Dead Space از مشکلات متعدد گرافیکی بر روی PS5 رنج می برد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از سخت افزار مگ، آخرین بازی از سری دد اسپیس در سال 2013 و تقریبا یک دهه پیش عرضه شد، بنابراین گیمرها با عرضه این بازی انتظار بهبودهای قابل توجه در بخش گرافیکی را داشته‌اند. با این وجود برخی از پلیرهای کنسول PS5 اخیرا مشکلات عمده در بازی مانند مشکل در تکسچرها و عدم تطبیق آن با رزولوشن، باگ‌های ظاهری شخصیت اصلی بازی و برخی مشکلات محیطی دیگر در بازی را گزارش کرده‌اند.

مشکلات Dead Space در PS5

مدیر انجمن ردیتی EAKfam در یک پستی در همین شبکه اعلام کرده که تیم توسعه دهنده در حال کار بر روی یک پچ برای بهبود وضعیت PS5 است و در ادامه اذعان شده که این پچ همچنین برای PC قابلیت غیرفعال‌سازی VRS را به ارمغان می‌آورد، اما همانطور که در بالاتر نیز گفته شده زمان مشخصی برای عرضه این پچ اعلام نشده است.

مشکلات Dead Space در PS5

در همین راستا مدیر انجمن ردیتی این باگ‌ها را ایرادات بزرگ گرافیکی توصیف کرده و اظهار کرد که برطرف سازی این مشکلات از اولویت‌های مهم تیم توسعه دهنده است. با این وجود طبق گزارش‌ها اشکالات گرافیکی Dead Space در PS5 تنها موارد مشکل زا در این بازی نیستند و حلقه بی نهایت مرگ و در برخی موارد اشکال در پیشرفت روند بازی به دلیل مشکلات در فصل بندی نیز از دیگر موارد اعلام شده است. با وجود همه این‌ها، بازسازی Dead Space تا حد زیادی مورد استقبال منتقدین و طرفداران قرار گرفته و امتیاز 89 را در مجموع در Metacritic بدست آورده است.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما