شیائومی آپدیت MIUI 14 را برای چند گوشی قدیمی ردمی و پوکو منتشر می‌کند

اقتصاد ۱۰۰ - کمپانی شیائومی به‌زودی آپدیت MIUI 14 را برای ۵ گوشی قدیمی ردمی و پوکو منتشر خواهد کرد. بروزرسانی که شاید کسی فکرش را هم نمی‌کرد دریافت کند.

شیائومی آپدیت MIUI 14 را برای چند گوشی قدیمی ردمی و پوکو منتشر می‌کند

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازگجت نیوز، آپدیت MIUI1 14 شیائومی که ماه گذشته رونمایی شد، هم اکنون در دسترس بسیاری از گوشی‌های این شرکت چینی قرار گرفته است. این نسخه جدید روی جنبه‌های مختلفی از سیستم نظیر عملکرد فنی و پایداری متمرکز است و البته امکانات جدیدی را هم در اختیار کاربران می‌گذارد. امروز خبر آمده که این بروزرسانی برای ۵ گوشی ردمی و پوکو نیز منتشر می‌شود.

شیائومی به‌زودی بروزرسانی می یو آی ۱۴ خودش را برای برخی از گوشی‌های برند ردمی و پوکو عرضه می‌کند. این نسخه جدید به آخرین پچ امنیتی گوگل مجهز است که سطح امنیتی سیستم را ارتقا می‌دهد. علاوه بر این، سیستم عامل اندروید ۱۲ را به گوشی اضافه می‌کند.

پیش‌بینی می‌شود این بروزرسانی در سه ماهه دوم سال جاری برای این مدل‌ها منتشر شود. اگرچه زمان دقیق آن مشخص نیست. اما این گوشی‌ها چه هستند؟

  • ردمی نوت ۹
  • ردمی نوت ۹ اس
  • ردمی نوت ۹ پرو
  • ردمی نوت ۹ پرو
  • پوکو ام ۲ پرو

آپدیت MIUI 14 چه قابلیتی به گوشی شما اضافه می‌کند؟

یکی از کاربردی‌ترین قابلیت‌های آخرین نسخه رابط کاربری شیائومی، امکان پاک کردن اپلیکیشن‌های از پیش نصب شده‌ای است که پیش‌تر حذف‌شدنی نبود. شیائومی تأیید می‌کند که چگونه فناوری موتور فوتون عملکرد برنامه‌ها، به‌خصوص بازی‌های چندنفره را بهبود می‌بخشد و مصرف انرژی اپلیکیشن‌های شخص ثالث را تا ۲۲ درصد کاهش می‌دهد.

آپدیت MIUI 14 گوشی‌های سری ردمی نوت ۹

جدیدترین رابط کاربری شیائومی عملکرد سیستم را هم افزایش می‌دهد. به‌حدی که روان بودن سیستم را با اندروید ۱۳ و ترکیب MIUI 14 تا ۸۸ درصد افزایش می‌دهد. مصرف برق دستگاه نیز تا ۱۶ درصد بهبودیافته‌تر می‌شود. ضمن اینکه می یو آی ۱۴ علیرغم سرعت بهبودیافته‌تر سیستمی خود، ۲۳ درصد فضای کمتری را نسبت به نسخه قبلی اشغال می‌کند.

طراحی این رابط کاربری دستخوش تغییراتی شده، سریع‌تر و پایدارتر است و در مجموع تجربه کاربری بهتری را در اختیار صاحبانش می‌گذارد. برای آشنایی کامل با این رابط کاربری و تمام امکانات جدیدش می‌توانید مقاله رابط کاربری MIUI 14 شیائومی با معماری بهتر و طراحی جدید معرفی شد را مطالعه کنید.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما