دوچرخه الکتریکی باری تویوتا + عکس

اقتصاد ۱۰۰ - برند ژاپنی تویوتا با برند فرانسوی Douze Cycles تیم مشترکی ساخته تا اولین دوچرخه الکتریکی باری جهان را به نام Douze Cycles x Toyota Mobility راهی بازار کنند. قرار است این دوچرخه تحویل آخرین مایل را انجام دهد.

دوچرخه الکتریکی باری تویوتا + عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از cleanrider، به دلیل علاقه روزافزون به دوچرخه‌های برقی، تویوتا و برند دوچرخه‌های الکتریکی فرانسوی Douze، با یکدیگر متحد شده‌اند تا یک دوچرخه باری الکتریکی جدید با پتانسیل جایگزینی ماشین را به شما ارائه دهند.

دوچرخه الکتریکی جدید که دوچرخه باری Douze Cycles x Toyota Mobility نام دارد برای برآوردن نیاز افراد و مشاغلی که در خدمات تحویل آخرین مایل فعالیت می‌کنند طراحی شده است.

در سراسر جهان، خودروسازان با ارائه دوچرخه‌های الکتریکی در کنار توسعه خودروهای برقی برای بازارهای مختلف، به سمت دو چرخ الکتریکی حرکت کرده‌اند.

از سوی دیگر به‌ویژه در فرانسه، دولت در تبلیغ دوچرخه‌های الکتریکی به‌عنوان جایگزینی محکم با خودرو، به‌ویژه در سفرهای داخل و اطراف شهر، بسیار تهاجمی عمل کرده است.

دوچرخه طراحی شده توسط این دو برند بسیار شیک است و از مدل موجود پرفروش Douze Cucles با فریم آلومینومی متمایز می‌شود.

این دوچرخه باری می‌تواند اقلامی را تا ۱۰۰ کیلوگرم جابجا کند.

سکوی تعریف شده برای قراردادن اقلام در جلوی دوچرخه به ابعاد ۸۵۰ میلیمتر است و برای افزایش ظرفیت فریم به صورت اتصال گونه تعریف شده است.

این ویژگی‌ها به‌ویژه برای کسانی که در بخش تحویل کالا کار می‌کنند مفید است، زیرا می‌توان اقلام زیادی را در محفظه ذخیره‌سازی حمل کرد و نیاز به سفرهای متعدد به مرکز مرتب‌سازی برای دریافت بسته‌ها یا بسته‌های اضافی را به حداقل رساند.

در همین حال، افراد می‌توانند از فضای ذخیره سازی اضافی با پیکربندی مناسب، برای حمل مسافر استفاده کنند.

سه کودک یا یک بزرگسال می‌توانند در محفظه ذخیره‌سازی جلو سوار شوند، به شرطی که به صندلی‌ها و دسته‌های مناسب مجهز باشند.

500_toyotacycle120778b

500_toyotacycle120570

500_toyotacycle120856b

500_toyotacycle120807

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : شورای جهانی طلا اعلام کرده که قیمت‌های رکورد طلا، بازیافت فلزات گرانبها را به بالاترین سطح…

اخبار سلامت

سینما در سینما