سیستم‌ عامل iOS 16.3 با قابلیت‌های امنیتی جدید منتشر شد

اقتصاد ۱۰۰ -اپل به‌تازگی سیستم‌ عامل iOS 16.3 را با تمرکز بر قابلیت‌های امنیتی منتشر کرد. نسخه جدید این امکان را برای شما فراهم می‌کند.

سیستم‌ عامل iOS 16.3 با قابلیت‌های امنیتی جدید منتشر شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از سخت افزارمگ ،با کلید امنیتی، اپل آیدی را قفل کنید. همچنین، به‌نظر می‌رسد که این به‌روزرسانی قابلیت جدید Advanced Data Protection (رمزنگاری سرتاسری) را برای کشورهای خارج از محدوده ایالات متحده فعال می‌کند. این آپدیت سیستم تماس اضطراری Emergency SOS را نیز بهینه‌سازی می‌کند که شامل یک تصویر زمینه جدید است و پشتیبانی از نسل دوم هوم پاد را ارائه می‌دهد‌. حالا می‌توانید با مراجعه به منوی تنظیمات، قسمت General و سپس Software Update سیستم‌ عامل iOS 16.3 را روی گوشی خود نصب کنید.

سال گذشته، اپل قابلیت کلید امنیتی سخت‌افزاری را معرفی کرد که به کاربران اجازه می‌داد از کلیدهایی مانند Yubikey به عنوان راهی دوم برای ورود به حساب اپل خود استفاده کرده و به کمک آن حساب‌های iCloud خود را قفل کنند. قابلیت دیگری که اپل در سال 2022 ارائه کرد، سیستم Advanced Data Protection برای آی‌کلاد بود که انواع داده‌هایی را که در فضای ذخیره‌سازی ابری شما رمزگذاری شده اند را گسترش می‌دهد. این ویژگی با iOS 16.2 برای ایالات متحده فعال شد. حالا به‌نظر می‌رسد به‌روزرسانی جدیدی که در روز دوشنبه منتشر شد، آن را در دسترس کاربران سراسر جهان قرار می‌دهد.

سیستم‌ عامل iOS 16.3

همچنین انتظار می‌رود که iOS 16.3 پس از دریافت به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید، از ویژگی‌های بیشتری برای دارندگان HomePod Mini پشتیبانی کند. قابل‌توجه‌ترین تغییر این بروزرسانی در رابطه‌ با بلندگوهای هوشمند است که از این پس به عنوان سنسور دما و رطوبت عمل می‌کنند و می‌توانید از آنها در اتوماسیون‌ها استفاده کنید. این به‌روزرسانی احتمالا به کاربر اجازه می‌دهد تا با استفاده از صدای خود اتوماسیون‌ها را راه‌اندازی کند.

احتمالاً اپل در آینده نزدیک سیستم‌عامل macOS را نیز با پشتیبانی از کلید امنیتی اپل آیدی به‌روزرسانی می‌کند.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما