اشتراک جدید توییتر بلو با قیمت بالاتر و حذف کامل تبلیغات

اقتصاد ۱۰۰ - ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر اعلام کرده که این شبکه اجتماعی می‌خواهد اشتراک بدون تبلیغات جدیدی را به مشترکین سرویس بلو ارائه کند.

اشتراک جدید توییتر بلو با قیمت بالاتر و حذف کامل تبلیغات

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از دیجیاتو، طبق اعلام ایلان ماسک، توییتر در حال کار روی یک اشتراک جدید و گران‌تر برای سرویس بلو است که به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون مواجه‌شدن با  تبلیغات ، از این شبکه اجتماعی استفاده کنند.

«تبلیغات توییتر بسیار زیاد و بسیار گسترده هستند. در هفته‌های آینده اقداماتی برای رسیدگی به هر دو انجام می‌شود. همچنین، اشتراکی با قیمت بالاتر وجود خواهد داشت که در آن تبلیغاتی نمایش داده نمی‌شود.»

هزینه فعلی سرویس توییتر بلو

درحال‌حاضر در ایالات متحده، سرویس توییتر بلو برای کاربران اندروید و iOS با هزینه ماهانه 11 دلار ارائه می‌شود، اما از آنجایی‌که در نسخه وب خبری از کمیسیون 30 درصدی اپل و گوگل نیست، این سرویس با هزینه ماهانه 8 دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

وجود یک اشتراک گران‌تر و بدون تبلیغات می‌تواند پاسخ توییتر به تعداد مشترکان ناامیدکننده سرویس بلو و همچنین کاهش 40 درصدی درآمد تبلیغاتی تو‌ییتر باشد.

هنوز مشخص نیست که این لایه جدید بدون تبلیغات، چه قیمتی خواهد داشت یا چه زمانی می‌تواند راه‌اندازی شود. سرویس فعلی امتیازاتی مانند تیک تأیید آبی، امکان لغو ارسال توییت‌ها، راهی برای آپلود ویدیوهای 1080p طولانی‌تر، حالت خواننده برای رشته توییت‌ها و قابلیت‌های دیگری را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

توییتر در چند وقت گذشته اتفاقات زیادی را پشت سر گذاشته است. پس از شروع کار ایلان ماسک به عنوان مدیرعامل، این میلیاردر به عنوان بخشی از برنامه‌هایش برای کاهش هزینه‌های شرکت، شروع به تعدیل نیرو کرد که در این رابطه اخیراً گفته شد که 80 درصد کارمندان توییتر احتمالاً از زمان ورود ایلان ماسک از این شرکت جدا شده‌اند. همچنین اخیراً این شبکه اجتماعی با تغییر قوانین توسعه‌دهنده‌اش، دسترسی کلاینت‌های شخص ثالث به API خود را مسدود کرد.

انتهای پیام
منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما