نرم افزار شاد مختل شد

اقتصاد ۱۰۰ - تیم فنی و پشتیبانی شبکه شاد با اشاره به بروز اختلال در زیرساخت‌های فنی مربوط به شاد و تاخیر در ارسال و دریافت پیام‌ها در این شبکه، از تلاش برای رفع این اختلال خبر داد.

نرم افزار شاد مختل شد

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از جی اس ام ،تیم فنی و پشتیبانی شاد در اطلاعیه‌ای در کانال رسمی اطلاع رسانی شبکه شاد اعلام کرد که با فراگیر شدن موج سرما و برودت هوا و غیر حضوری شدن کلاس‌ها و مدارس بسیاری از استان‌ها، به استحضار می‌رساند؛ اختلال مختصری در زیرساخت‌های فنی مربوط به شاد به وجود آمده است که ارسال و دریافت پیام‌ها را با تاخیر مواجه می‌کند. این اطلاعیه ادامه می‌دهد که تیم فنی و اجرایی در تلاش هستند که اختلال به وجود آمده را برطرف کنند.

 

در این اطلاعیه همچنین درباره برطرف شدن مشکل فنی پیش آمده و همچنین توصیه‌های تشکیل کلاس‌ها نیز آمده است که ضمن پوزش از کاربران به منظور سرویس‌دهی بهتر و افزایش سرعت تبادل داده‌ها، مدارس نوبت عصر و دوره متوسطه دوم، کلاس‌های خود را منحصرا از ساعت ۱۴ هر روز تشکیل دهند. این اطلاعیه همچنین می‌گوید که کاربرانی که از نسخه‌های قدیمی‌تر استفاده می‌کنند جهت عملکرد بهتر و استفاده از سرویس‌ها، از ساعت ۲۰ امشب نسخه جدید شاد را از آدرس SHAD.IR به‌ روز رسانی کنند.

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما