سگ رباتی پیکسل در نمایشگاه CES 2023

سگ رباتی پیکسل به نمایشگاه CES 2023 آمد. این ربات Pyxel احتمالاً آرزوی هر کودک و خانواده‌ای باشد؛ ترکیب سرگرمی و آموزش در بسته‌ای جذاب!

سگ رباتی پیکسل در نمایشگاه CES 2023

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از گجت نیوز، در نمایشگاه CES همیشه محصولاتی به‌نمایش گذاشته می‌شود که شاید در زندگی روزمره حتی تصورشان به ذهنتان نیاید. رباتی بازیگوش که به کودکان برنامه‌نویسی آموزش می‌دهد، یکی از همین محصولات به‌حساب می‌آید. سگ رباتی پیکسل (Pyxel) از شرکت Educational Insights اخیراً در نمایشگاه CES 2023 معرفی شد و قرار است دو ایده آموزش و سرگرمی را به‌شکلی به‌روز با یکدیگر ترکیب کند.

سگ رباتی پیکسل - Pyxel

ربات پیکسل می‌تواند به کودکان ۸ ساله و بالاتر زبان برنامه‌نویسی کودک‌پسند بلاکلی و حتی زبان پیچیده‌تر پایتون را آموزش دهد. کودکان از طریق برنامه مخصوص پیکسل، این امکان را دارند تا به این سگ رباتی فرمان نشستن، صحبت کردن، تکان دادن خود، گشت زدن و حتی تغییر رنگ را بدهند. از این رو، در کنار سرگرمی توانایی یادگیری برنامه‌نویسی به‌مرور زمان را پیدا خواهند کرد.

سگ رباتی پیکسل - Pyxel

در دنیای امروز که حتی خانواده‌ها هم اهمیت فناوری را درک کرده‌اند، احتمالاً Pyxel به اندازه قابل ملاحظه‌ای متقاضی داشته باشد. این ربات در بهار پیش رو از طریق فروشگاه آنلاین آمازون و وب‌سایت رسمی کمپانی Educational Insights با قیمت 125 دلار به‌فروش گذاشته خواهد شد. نهایتاً از جمله بقیه محصولات حوزه رباتیک در CES 2023 می‌توان به گجت‌های جدید شرکت بایونیک، جارو شارژی رباتیک روبوراک و ربات چمن‌زنی EcoFlow اشاره کرد.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما