ایربادز جدید سنهایزر نقش سمعک را برای افراد کم‌شنوا ایفا می‌کند

اکثر هدفون‌های بی‌سیم و ایربادز‌های موجود در بازار، حتی با وجود مجهزبودن به قابلیت‌هایی برای تقویت‌ صدا، نمی‌توانند نقش سمعک برای کسانی که در مراحل اولیه کم‌شنوایی هستند، ایفا کنند.

ایربادز جدید سنهایزر نقش سمعک را برای افراد کم‌شنوا ایفا می‌کند

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ ،ایربادز جدید سنهایزر با نام Conversation Clear Plus می‌تواند به‌طور اختصاصی به افرادی که صداها را خیلی خوب نمی‌شنوند، کمک کند. این ایربادز افراد را از مراجعه به متخصص شنوایی‌سنجی بی‌نیاز می‌کند.

در آگوست سال گذشته، سازمان غذا و دارو اعلام کرد که برای بزرگسالانی که با مشکلات شنوایی خفیف تا متوسط ​​دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند، این امکان را فراهم می‌کند که بدون نیاز به نسخه یا تایید شنوایی‌سنج، سمعک‌های ‌مقرون‌به‌صرفه‌تری را بدون نسخه خریداری کنند. این تصمیم که در اواخر اکتبر سال گذشته به طور رسمی اجرایی شد، به شرکت‌هایی مانند سونی و جبرا که در حال‌حاضر هدفون‌های بدون سیم تولید می‌کنند، اجازه می‌دهد تا تا جایگزین‌هایی برای رفع برخی مشکلات شنوایی طراحی شده‌اند، به فروش برسانند.

البته سنهایزر ایربادز جدید Conversation Clear Plus خود را یک سمعک بدون نسخه معرفی نمی‌کند. در عوض، این محصول به عنوان هدفون بی‌سیمی با «فناوری پیشرفته تقویت گفتار» به فروش می‌رسد که در کنار حذف نویز فعال (ANC) صداها را حتی در محیط پرسروصدا واضح‌تر به گوش شنونده می‌رساند.

ایربادز جدید سنهایزر

Conversation Clear Plus دارای تنظیمات پیش‌فرض برای سه سناریو مختلف گوش‌دادن است. حالت Relax به کاربر اجازه می‌دهد تا نویز پس‌زمینه را تنظیم کند، در‌حالی‌که حالت‌های Communication و Streaming نویز ناخواسته را به حداقل می‌رسانند و وضوح صداهای اطراف یا صداهایی از تلویزیون و دستگاه تلفن همراه که مستقیماً به هدفون ها متصل نیستند، افزایش می‌دهند.

این ایربادز مانند مدل‌های قبلی با اتصال بلوتوث بی‌سیم، 9 ساعت عمر باتری را با یک بار شارژ وعده می‌دهد و 27 ساعت هم با هرازگاهی قرار دادن داخل در کیس دوام می‌آورد. اندازه کیس این محصول چندان کوچک نیست که می‌توان دلیل آن را باتری سنگین ایربادز دانست.

علیرغم اینکه Sennheiser Conversation Clear Plus به‌عنوان سمعک بدون نسخه معرفی نمی‌شود، همچنان با قیمت 850 دلاری که برای پیش‌سفارش در دسترس است و عرضه می‌شود. این قیمت از قیمت گران‌ترین ایربادزها موجود در بازار بسیار گران‌تر است، اما همچنان بسیار ارزان‌تر از سمعک‌هایی است که با نسخه‌ی پزشک در بازار موجود هستند.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما