بهترین بازی‌های رایگان استیم که باید تجربه کنید

استیم محبوب‌ترین فروشگاه بازی‌های ویدیویی دیجیتال است و در این مطلب به سراغ عناوین کاملاً رایگان آن رفته‌ایم.

بهترین بازی‌های رایگان استیم که باید تجربه کنید

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از دیجیاتو، استیم برای طرفداران بازی‌های ویدیویی رایانه‌های شخصی مجموعه کاملی از عناوین را ارائه می‌کند و به همین دلیل از آن به عنوان محبوب‌ترین فروشگاه بازی در جهان یاد می‌شود. بااین‌حال، تمام عناوین موجود در استیم رایگان نیستند و به همین دلیل قصد داریم تا در این مطلب به معرفی بهترین بازی رایگان استیم بپردازیم و چند عنوان را به شما معرفی کنیم که می‌توانید آنها را کاملاً رایگان از استیم دریافت کنید.

بهترین بازی رایگان استیم

لیست زیر از بهترین بازی‌های رایگان استیم به‌گونه‌ای تنظیم شده که تمام سلایق و سبک‌ها را پوشش بدهد. همچنین با توجه به اینکه به مرور زمان بازی‌های رایگان جدیدی به استیم اضافه می‌شوند، ممکن است در آینده این لیست با عناوین جدیدتری بروزرسانی شود.

در ادامه 10 مورد از بازی‌های رایگان استیم را معرفی کرده‌ایم.

Counter-Strike: Global Offensive

سبک : شوتر اول شخص چندنفره امتیاز در استیم : 9 از 10

شوتر تاکتیکی چندنفره ساخته شده توسط Valve (مالک استیم) در صدر فهرست بهترین بازی رایگان استیم ما قرار دارد. Counter-Strike: Global Offensive که در ایران نیز با نام‌هایی نظیر کانتر استرایک یا CS:GO شناخته می‌شود، اولین بار در سال 2012 منتشر شد اما همچنان طرفداران زیادی دارد و رایگان بودن آن در استیم از جمله مسائلی است که باعث شده همچنان بازیکنان زیادی زمان خود را صرف آن کنند.

چیزی که بیشتر از همه درباره Counter-Strike: Global Offensive نظر طرفداران را به خود جلب کرده، حالت رقابتی آن است که با وجود آن می‌توانید با دوستان خود یک تجربه کاملاً هیجان‌انگیز شوتر را داشته باشد.

حتی پس از هشت سال، CS:GO همچنان یکی از دقیق‌ترین شوترهای صنعت بازی‌های ویدیویی است که می‌توانید آن را به صورت رایگان در استیم دریافت و تجربه کنید.

Destiny 2

Destiny 2

سبک : شوتر اول شخص چندنفره امتیاز در استیم : 9 از 10

Destiny 2 از جمله بازی‌های جدیدی است که می‌توانید آن را همراه با دو بسته الحاقی‌اش به صورت کاملاً رایگان در استیم تجربه کنید.

این بازی عظیم ترکیبی فوق‌العاده از شوتر اول شخص (FPS) و چندنفره (MMOG) است که هم از نظر روایت فضایی گسترده را به بازیکنان ارائه می‌کند و هم حالت‌های بازی که شامل PvE (بازیکن در مقابل محیط) و PvP (بازیکن در مقابل بازیکن) می‌شود، جذابیت‌های زیادی را به همراه دارند. در مجموع، بدون توجه به اینکه دنبال چه چیزی هستید، اگر قصد دارید از صدهای ساعت گیم‌پلی جذاب آن هم به صورت رایگان لذت ببرید، می‌توانید Destiny 2 را هم اکنون از استیم دریافت کنید.

Lost Ark

Lost Ark

سبک : اکشن نقش آفرینی چندنفره امتیاز در استیم : 7 از 10

بازی Lost Ark که ابتدا سال 2019 برای بازیکنان کره منتشر شده بود، سال 2022 در دسترس غرب نیز قرار گرفت. این بازی با ترکیب گیم‌پلی نقش‌آفرینی اکشن به سبک Diablo و همچنین وجود عناصر دقیق و جذابی از بازی‌های MMO، به سرعت توانست به یکی از موفق‌ترین بازی‌های تاریخ استیم از نظر تعداد بازیکنان همزمان دست پیدا کند.

بنابراین اگر به دنبال یک MMO جدید هستید یا همچنان منتظر بازی جدیدی از Diablo هستید، بازی رایگان Lost Ark می‌تواند به بهترین گزینه برای شما تبدیل شود که 15 کلاس متفاوت و گزینه‌های زیادی دیگری را در دسترس‌تان قرار خواهد داد.

Dota 2

Dota 2

سبک : موبا (Moba) امتیاز در استیم : 9 از 10

Dota 2 بازی دیگری از Valve است که در لیست بهترین بازی رایگان استیم به آن اشاره کرده‌ایم. هرچند بازی اولین بار سال 2013 برای رایانه‌های شخصی منتشر شده، اما همچنان یکی از بهترین نمونه‌ها در ژانر موبا محسوب می‌شود و بازیکنان بسیار زیادی در سراسر جهان خودشان را با آن مشغول می‌کنند.

در این بازی صدها قهرمان وجود دارند که هرکدام از آنها دارای مهارت‌های منحصر‌به‌فرد خود هستند و حتی تسلط پیدا کردن به این قهرمانان نیز می‌توانید یکی از ویژگی‌های جذاب‌کننده Dota 2 باشد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم یکی از پرمخاطب‌ترین بازی‌هایی که حتی در عرصه ورزش‌های الکترونیک نیز محبوبیت زیادی دارد را هم اکنون از استیم به صورت رایگان دریافت کنید.

Eve Online

Eve Online

سبک : شبیه‌ساز فضا / چندنفره امتیاز در استیم : 7 از 10

همانطور که گفتیم، تلاش شده تا لیست بهترین بازی‌های استیم متفاوتی را به شما ارائه کنیم. بازی Eve Online از جمله عناوین متفاوتی است که در این لیست حضور دارد و هرچند در حال نزدیک شدن به دهه سوم عرضه خود است، همچنان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های MMO فضایی محسوب می‌شود.

البته نسخه رایگان این بازی دارای محدودیت‌هایی است. برای مثال تعداد سفینه‌هایی که می‌توانید با آن پرواز کنید و همچنین برخی از مهارت‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید محدود شده‌اند. بااین‌حال، همچنان با این محدودیت‌ها می‌توانید در عرصه فضا با سایر بازیکنان مبارزات لذت‌بخش و هیجانی داشته باشد.

Final Fantasy XIV trial

Final Fantasy XIV trial

سبک : نقش آفرینی / چند نفره امتیاز در استیم : 7 از 10

از نظر فنی، Final Fantasy XIV trial بازی رایگان استیم محسوب نمی‌شود، اما فقط نسخه آزمایشی آن شامل ویژگی‌های فراوانی می‌شود که شما را بیشتر از بسیاری از بازی‌های دیگر این لیست مشغول خواهد کرد.

علاوه‌بر دسترسی به نسخه پایه بازی (که همچنین تحت عنوان A Realm Reborn شناخته می‌شود)، نسخه آزمایشی Final Fantasy XIV trial به‌گونه‌ای توسعه یافته که بسته الحاقی Heavensward آن را نیز شامل می‌شود که با این وجود تعداد مراحل آن از 35 تا 60 افزایش پیدا می‌کند. بااین‌حال، محدودیت‌هایی در زمینه ایجاد شخصیت و سقف ارزهای استفاده شده در نسخه آزمایشی بازی وجود دارد که البته حتی با وجود آنها، یکی از جالب‌ترین MMOهای مدرن دنیای بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود.

Apex Legends

apex legends

سبک : بتل رویال / شوتر اول شخص امتیاز در استیم : 9 از 10

بازی‌های بتل رویال بسیار زیادی وجود دارند که کاملاً رایگان هستند و حتی در استیم می‌توانید چندین مورد از آنها را پیدا کند، اما زمانی که در مورد بهترین بازی رایگان استیم صحبت می‌کنیم، Apex Legends مناسب‌ترین گزینه محسوب می‌شود که حتی می‌تواند عنوان بهترین بازی بتل رویال را نیز تصاحب کند.

از جمله مواردی که باعث شده Apex Legends در بین بازی‌های سبک بتل رویال به محبوبیت بسیار بیشتری دست پیدا کند، گیم‌پلی نرم و روان حرکت‌ها و استفاده از سلاح‌ها است، اما شخصیت‌های بازی (که از آنها به عنوان افسانه نیز یاد می‌شود)، بدون شک جذاب‌ترین نکته آن هستند.

Warframe

Warframe

سبک : اکشن نقش آفرینی / شوتر سوم شخص امتیاز در استیم : 9 از 10

اگر قبلا بازی Destiny را تجربه کرده‌اید و مجدوب فضای پیشرفته آن شده‌اید، اما به دنبال بازی با سرعت بیشتر هستید، Warframe یک بازی شوتر علمی تخیلی PvE (بازیکن در مقابل محیط) سوم شخص است که گیم‌پلی بسیار سریعی دارد و می‌تواند به گزینه موردعلاقه بعدی شما تبدیل شود.

تمرکز اصلی بازی روی یک چرخه سریع ارتقاء است که به شما امکان می‌دهد با استفاده از بیش از 40 شخصیت فوق‌العاده و گزینه‌های شخصی‌سازی کافی که می‌توانید از آنها استفاده کنید، وارد ماموریت‌های Quickfire شوید و از آنها لذت ببرید.

War Thunder

War Thunder

سبک : اکشن امتیاز در استیم : 7 از 10

War Thunder یک MMO نظامی بسیار دقیق است که شاید به راحتی قابل درک باشد، اما عمق و ویژگی‌های بسیار زیاد آن باعث شده تا شاید تسلط بر بازی کمی سخت باشد. بااین‌حال، همچنان با یکی از جذاب‌ترین بازی‌های رایگان موجود در استیم مواجه هستیم.

در این بازی می‌تواند وارد نبردهای زمینی، هوایی یا دریایی شوید و با ده‌ها وسیله نقلیه مانند تانک‌ها و جت‌های جنگی که شامل پیشرفته‌ترین مدل‌های مربوط به ارتش‌های جهان می‌شود، درگیری‌های حماسی و شدیدی انجام دهید. با دریافت بسته الحاقی پولی بازی، وسایل نقلیه جدیدی به آن اضافه خواهند شد، اما اگر به اصول اولیه آن تسلط داشته باشد، حتی با وجود نسخه رایگان War Thunder نیز می‌توانید به قهرمان میادین جنگ تبدیل شوید.

Brawlhalla

Brawlhalla

سبک : مبارزه‌ای امتیاز در استیم : 9 از 10

زمانی که درباره بازی‌های سبک مبارزه‌ای رایانه‌های شخصی صحبت می‌کنیم، گزینه‌های بسیاری زیادی مانند سری Mortal Kombat و حتی Street Fighter وجود دارد. بااین‌حال، اگر به دنبال بهترین بازی مبارزه‌ای رایگان هستید که در استیم نیز حضور دارد، Brawlhalla می‌تواند بهترین گزینه ممکن برای شما باشد.

یک بازی کاملاً فانتزی که شخصیت‌های متفاوتی با قابلیت‌های متنوع را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد تا بتوانند با کمک آنها با دوستان خود در نقشه‌ها و محیط‌های مختلف مبارزه کنند. بروزرسانی منظمی که برای این عنوان منتشر می‌شود و همچنین سلاح‌هایی و ابزارهای مختلفی که در آن وجود دارد، باعث می‌شوند تا همیشه بتوانید از این عنوان چندنفره آنلاین و محلی لذت ببرید.

منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما