دستگاه تصفیه هوای 8 مرحله‌ای هواوی Zhixuan 720 با قیمت 200 دلار معرفی شد

دستگاه تصفیه هوای هوشمند ۸ مرحله‌ای هواوی با قابلیت حذف ۹۹ درصدی آلایندگی‌ها و امکان نمایش دقیق وضعیت هوا رونمایی شد.

دستگاه تصفیه هوای 8 مرحله‌ای هواوی Zhixuan 720 با قیمت 200 دلار معرفی شد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از گجت نیوز، شرکت هواوی از دستگاه تصفیه هوای هوشمند Zhixuan 720 3S در چین رونمایی کرد. این دستگاه از هشت مرحله تصفیه و قابلیت حذف فرمالدهید بهره می‌برد و دارای فیلتر محافظ اولیه و مواد H13 HEPA است. این ویژگی می‌تواند آلاینده‌های احتمالی را از محیط اتاق شما دور نگه دارد.

دستگاه تصفیه هوای هوشمند Zhixuan 720 3s هواوی قادر به حذف 99 درصد از آلایندگی‌های موجود در هوا است و علاوه بر آن می‌تواند تا 96 درصد از میزان فرمالدهید سه‌گانه را در 325 متر مکعب در ساعت از بین ببرد. این دستگاه دارای فناوری‌های تشخیص ذرات TVOC، PM2.5 و تشخیص دما/رطوبت است و امکان نظارت و نمایش وضعیت در لحظه را نیز فراهم می‌کند.

دستگاه تصفیه هوای هواوی

دستگاه تصفیه هوای هوشمند Huawei می‌تواند به‌طور همه‌جانبه کیفیت هوا را افزایش داده و اطلاعاتی را در مورد هوای محیط اطراف ارائه دهد. این محصول هم‌چنین دارای حالت ذخیره انرژی برای افزایش عمر 30 درصدی فیلتر است. تصفیه هوای هواوی با سیستم‌عامل هارمونی این شرکت کار می‌کند و دارای امکان اتصال سریع با یک لمس است. هم‌چنین سازگاری صوتی Xiaoyi برای ارسال دستورالعمل‌های صوتی نیز ارائه می‌شود.

دستگاه تصفیه هوای هوشمند Zhixuan 720 3s با قیمت 1299 یوان (189 دلار) عرضه شده و از طریق پلتفرم‌های تجارت الکترونیک در چین از جمله Jingdong قابل سفارش است. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد عرضه جهانی این دستگاه اعلام نشده است.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما