کسب‌وکارهای دانش‌بنیانی حوزه علوم شناختی رونق می‌گیرد

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور فعال در این حوزه، تسهیلات ویژه ارائه می‌کند.

کسب‌وکارهای دانش‌بنیانی حوزه علوم شناختی رونق می‌گیرد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از خبرگزاری مهر،  ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور فعال در این حوزه، تسهیلات ویژه ارائه می‌کند.

این حمایت‌ها با هدف کمک به رونق کسب‌وکارها و امکان تخصیص وام قرض‌الحسنه به شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور فعال درحوزه علوم و فناوری‌های شناختی صورت می‌گیرد. مجموعه‌های فعال در این حوزه با تایید و حمایت این ستاد می‌توانند تا سقف ۵ میلیارد ریال از وام قرض الحسنه مهر ایران بهره‌مند شوند.

براساس انعقاد تفاهم‌نامه میان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و یک بانک قرض‌الحسنه، امکان تخصیص وام قرض‌الحسنه به شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور تا سقف پنج میلیارد ریال و مدت زمان بازپرداخت ۲۴ ماهه بدون تنفس فراهم شده است.

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری از شرکت‌های دانش‌بنیان و فعال حوزه علوم شناختی دعوت می کند به منظور برخورداری از حمایت های مالی برای رونق کسب و کار و تولید محصولات فناورانه، درخواست‌های خود را برای بررسی، تایید و معرفی به معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری تا ۱۴ دی‌ماه سال جاری ارائه کنند.

 
 

 

منبع : مهر

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما