5 کاری که توقع داریم سامسونگ در سال 2023 انجام دهد

سامسونگ در حال وداع با سالی است که می‌توان آن را سالی نسبتاً موفق برای این برند کره‌ای به حساب آورد.

5 کاری که توقع داریم سامسونگ در سال 2023 انجام دهد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ ،از سری گوشی گلکسی اس 22 گرفته که بر پایه اصول موفقیت نسل‌های قبلی خود ساخته شده، تا جدیدترین گوشی‌های تاشو این شرکت، همگی رشد قابل توجهی را نسبت به دستگاه های سال 2021 داشته است، و زمانی هم که نوبت به مقابله با یک بازار رو به رکود جهانی رسید، باز هم این سامسونگ است که توانسته عملکرد بهتری نسبت به سایر رقبا از خود نشان بدهد.

در حال حاضر ایده‌های بسیار خوبی در مورد نحوه شکل گیری پرچمداران سری گلکسی اس 23 وجود دارد، اما هنوز راه‌های زیادی برای سامسونگ وجود دارد که بتواند سال آینده اوضاع را بهبود بیخشد. بنابراین در اینجا پیشنهادات خود را در مورد اینکه چگونه شرکت سامسونگ می‌تواند سال 2023 را بهتر از سال 2022 بگذراند، مطرح کرده‌ایم.

اجازه بدید کمی با هم راحت باشیم. اصولا گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 همان گوشی‌های سال قبل خود بودند که تنها چند به‌روزرسانی روی آن انجام شده بود. در واقع برای یافتن وجه تمیز بین این دو باید خیلی تلاش کنید.

واضح است که سامسونگ اگر می‌خواهند شتاب تجاری خود را حفظ کند و استقبال مثبت منتقدان را حفظ کند، باید در سال 2023 تاشوهای هیجان انگیزتری ارائه دهد. راه‌های زیادی برای این شرکت وجود دارد، مانند ارائه کاهش چشمگیر چین‌خوردگی، مقاومت در برابر گرد و غبار، صفحه‌نمایش تاشو با کیفیت بالاتر و یا فناوری دوربین پیشرفته‌تر.

همانطور که پیش از این به سامسونگ پیشنهاد داده شده بود، ما حتی می‌توانیم آماده دیدن یک نسخه Galaxy Z Fold 5 همراه با اسلات S Pen یکپارچه باشیم. به هر حال، به نظر می‌رسد که این یک مرحله منطقی بعد از Z Fold 3 و 4 است و پشتیبانی از S Pen می‌تواند یک تغییر قابل لمس را به ارمفان بیاورد. با این وجود، با توجه به اینکه شرکت‌هایی مانند Honor و Oppo آماده هستند تا بالاخره گوشی‌های تاشو خود را به بازارهای جهانی عرضه کنند، سامسونگ دیگر نمی‌تواند در سال آینده روی داشته‌های کنونی خود تکیه کند.

سری گلکسی واچ 5 واقعا دوست داشتنی است، حتی با وجود اینکه بیشتر یک تحول در خط گلکسی واچ 4 بود تا یک انقلاب کامل. گلکسی واچ 5، به صورت ویژه، یک پیشنهاد عالی برای برچسب قیمت 279 دلاری ارائه می‌دهد. بنابراین ما واقعاً دوست داریم که ببینیم سامسونگ در ادامه نیز برای گجت‌های پوشیدنی‌های رده بالای خود در همین مسیر خود باقی ‌می‌ماند یا خیر.

با بیان این موضوع، ما همچنین می‌خواهیم که برند کره‌ای یک گلکسی واچ FE راه‌اندازی کند تا علاوه بر امکانات بتواند در بحث قیمت گذاری نیز به خوبی با رقبای خود رو به رو شود. به این ترتیب، سامسونگ یک ابزار پوشیدنی ارزان قیمت دارد تا با محصولاتی مانند Mobvoi Ticwatch E3، Fitbit Versa 3 و Garmin Venu Sq به خوبی رقابت کند.

سامسونگ در سال 2022 از گلکسی S22 FE صرف نظر کرد، اتفاقی که برای طرفداران سری پرچمداران مقرون به صرفه FE خبری ناامیدکننده بود. نیازی به گفتن نیست که همه واقعاً دوست دارند سامسونگ گلکسی S23 FE را در سال 2023 ببینند. یک S23 FE با قیمتی بین 600 تا 700 دلار می‌تواند یک عضو خوش اقبال در مجموعه محصولات سامسونگ باشد، به همان شکلی که گلکسی اس 20 FE در سال 2020 حسابی سر و صدا به پا کرد.

به نظر می‌رسد که سامسونگ بار دیگر از ارائه به روزرسانی‌های یک پارچه برای سری گوشی‌های هوشمند خودداری کرده است. به روزرسانی‌های یک پارچه، در واقع یک برداشت مدرن‌تر از فرآیند به روزرسانی سیستم است. تلفن شما هنگام استفاده از آن یک به‌روزرسانی سیستم را در پس‌زمینه دانلود و نصب می‌کند، سپس به‌طور یکپارچه گوشی شما را در به‌روزرسانی جدید راه‌اندازی مجدد می‌کند. اما سامسونگ اصرار دارد که از روش به‌روزرسانی قدیمی استفاده کند، که باعث می‌شود گوشی در حین نصب به‌روزرسانی، عملا غیرقابل استفاده باشد. در این وضعیت شما نمی‌توانید 10 تا 20 دقیقه از تلفن خود استفاده کنید و در تمام مدت فرآیند نصب، باید به صفحه «نصب» خیره شوید.

می‌توان حدس زد که چرا سامسونگ و برخی از دیگر برندها ممکن است چندان مشتاق به‌روزرسانی‌های یک پارچه نباشند، زیرا به فضای ذخیره‌سازی بیشتری نسبت به روش به‌روزرسانی قدیمی نیاز دارد. اما ما فکر می‌کنیم هزینه کمی برای یک ویژگی بسیار راحت اما کاملا کاربردی باشد. با گفتن این موضوع، به نظر می‌رسد که به‌روزرسانی بدون درز بالاخره می‌تواند یک ویژگی اجباری برای اندروید 13 باشد.

این لیستی بود از کارهایی که به نظر ما می‌تواند به سامسونگ برای ماندن در روند سعودی در سال 2023 کمک کند. نظر شما چیست؟ آیا سامسونگ می‌تواند با انجام تغییرات دیگری هم محصولات خود را رقابت پذیرتر و محبوب‌تر کند؟ لطفا نظر خود را با ما درمیان بگذارید.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما