لنزهای گلکسی اس ۲۲ اولترا شما را به یک عکاس حرفه‌ای تبدیل می‌کنند

گلکسی اس 22 اولترا به لنزهای قدرتمندی مجهز شده تا کاربران خود را به عکاسان حرفه‌ای تبدیل کند. در ادامه با لنزهای گلکسی S22 Ultra سامسونگ آشنا خواهیم شد.

لنزهای گلکسی اس ۲۲ اولترا شما را به یک عکاس حرفه‌ای تبدیل می‌کنند

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از گجت نیوز، هرچند عکاسی به عنوان یکی از اصلی‌ترین شاخه‌های هنر محسوب می‌شود و هنرمندان این شاخه آن را به‌شکل تخصصی دنبال می‌کنند، اما امروزه گوشی های هوشمند با دوربین‌های پیشرفته خود، عکاسی را به یک سرگرمی خلاقانه برای کاربران تبدیل کرده‌اند.

با وجود این‌که گوشی های هوشمند هر ساله به‌میزان چشمگیری پیشرفت می‌کنند و اکنون کاربران با لمس چند گزینه می‌توانند تصاویر و ویدیوهایی با کیفیت بسیار بالا را ثبت کنند؛ اما کماکان کاربران برای ثبت تصاویر باید کارکرد لنزها و حالت‌های مختلف دوربین را بشناسند.

گوشی های هوشمند امروزه از جدیدترین نسل دوربین‌ها با لنزهای مختلف و متنوع بهره می‌برند که طراحان هر یک از آنها را برای فضاها و موقعیت‌های خاصی در نظر گرفتند؛ برای مثال سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا در بخش دوربین اصلی به ۴ لنز مجهز شده است که کاربران با شناخت کاربرد هر یک از آنها می‌توانند به‌شکل حرفه‌ای عکاسی کنند. در ادامه با جزئیات لنزهای گلکسی اس ۲۲ اولترا آشنا خواهیم شد.

معرفی لنزهای گلکسی اس ۲۲ اولترا

لنزهای ویژه برای تصویربرداری با حداکثر جزئیات

سامسونگ برای گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا، حسگر تصویری با پیکسل ۲.۴ میکرومتری را در نظر گرفته که با دریافت نور و اطلاعات بیشتر از محیط، امکان ثبت تصاویر در تاریکی شب را با بالاترین شفافیت و کمترین نویز به‌همراه خواهد داشت. از این رو با گلکسی اس ۲۲ می‌توان در ساعات مختلف از شبانه‌روز لحظاتی چون طلوع و غروب خورشید را در خیابان‌ها و میادین شهری با حداکثر شفافیت و جزئیات به ثبت رساند.

گلکسی اس 22 اولترا

گلکسی اس 22 اولترا به دوربین واید 108 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F1.8 نیز مجهز شده تا کاربران بتوانند هر سوژه‌ای را در فضاهای عمومی با آسانی و با بیشترین جزئیات به‌ثبت برسانند. در واقع با این لنز دیگر کاربران برای ثبت سوژه به عقب رفتن و دور شدن از صحنه نیازی نخواهند داشت و از فاصله نزدیک نیز امکان ثبت تصاویر وجود دارد.

دید گسترده با لنز فوق عریض

گلکسی اس 22 اولترا

گلکسی اس 22 اولترا از لنز فوق عریض یا اولترا واید نیز بهره می‌برد؛ این لنز 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F2.2 و زاویه دید 120 درجه‌ای، امکانی را فراهم می‌کند تا همان چیزی که می‌بینید را ثبت کنید. ضمن این‌که این گوشی به قابلیت تصحیح لنز نیز مجهز شده تا مشکلات ویرایش عکس را برطرف سازد و به‌شکل خودکار نمای برتر را انتخاب کند.

ثبت بهترین سلفی طبق استانداردهای برتر

گلکسی اس 22 اولترا

در حال حاضر بسیاری از گوشی های هوشمند از برنامه‌ها و فیلترهای زیبایی و تصحیح چهره بهره می‌برند؛ اما برای ثبت یک سلفی طبق استانداردهای برتر باید از یک گوشی قدرتمند مانند گلکسی اس ۲۲ اولترا کمک بگیرید.

لنز دوربین سلفی یک لنز ۴۰ مگاپیکسلی بوده که می‌تواند نقاط تیره را حذف کرده و چهره‌ها را صاف‌تر و زیباتر کند. ضمن این‌که این دوربین قادر به تار کردن پس‌زمینه سوژه بوده تا فرد را به‌خوبی نشان دهد. همچنین دوربین اصلی این گوشی برای ثبت پرتره به هوش مصنوعی نیز مجهز شده است.

حالت عکاسی ماکرو و ثبت کوچک‌ترین جزئیات

Samsung Galaxy S22 Ultra

حالت عکاسی ماکرو گلکسی اس ۲۲ اولترا امکانی را فراهم می‌کند تا بتوانند تصاویر را در لحظه‌های مختلف با جزئیات کامل ثبت کنند. در واقع پس از این‌که دوربین را به سوژه مورد نظر نزدیک کردید، فوکوس و فاصله کانونی به‌شکل خودکار تنظیم خواهد شد تا عکس‌هایی با کوچک‌ترین جزئیات به ثبت برسند.

لنز تله فوتو

کاربران برای ثبت تصاویری از سوژه‌های دور نظیر ماه و کوه‌ها به یک لنز تله فوتو قدرتمند نیاز خواهند داشت. گلکسی اس ۲۲ اولترا با داشتن دو لنز تله فوتو ۱۰ مگاپیسکلی که یکی از آنها به زوم اپتیکال ۳ برابری و دیگری به زوم اپتیکال ۱۰ برابر مجهز شده، می‌تواند به‌خوبی به نیازهای کاربران خود پاسخ دهد. این لنز از تطبیق‌پذیری همه‌جانبه بهره می‌برد و برای ثبت تصاویر ستاره‌های دور در عکاسی شبانه یا ثبت لحظاتی دیدنی در طبیعت، بسیار کارآمد خواهد بود.

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما