ثبت امتیاز 1.35 میلیون در بنچمارک آنتوتو برای ردمی K60 پرو

سری ردمی K60 در تاریخ 6 دی به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

ثبت امتیاز 1.35 میلیون در بنچمارک آنتوتو برای ردمی K60 پرو

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام،شیائومی امروز به صورت رسمی تایید کرد که جدیدترین نسل سری پرچمدار ردمی موسوم به سری ردمی K60 قرار است در تاریخ 27 دسامبر مصادف با 6 دی در چین معرفی خواهد شد. به علاوه، این برند چینی اعلام کرد که نسخه پرو سری یعنی ردمی K60 پرو به تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو مجهز خواهد بود. در این راستا، ردمی با تایید عرضه نشدن مدل گیمینگ سری ردمی K60 اذعان داشت که ردمی K60 پرو نفش این گوشی مخصوص بازی را ایفا خواهد کرد.

طبق اعلام رسمی شیائومی، ردمی K60 پرو از تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو بهره خواهد برد. به علاوه، این گوشی پرچمدار به لطف قابلیت‌های ویژه‌ای که دارد عملکرد بسیار قدرتمندی در بازی‌های مختلف خواهد داشت. با توجه به این موضوع، ردمی K60 پرو قادر است به رقیب سرسختی برای دیگر پرچمدارهای سال 2023 بدل شود. همچنین به لطف موتور اختصاصی بهینه شده، کیفیت تصاویر و نرخ فریم ریت بازی‌ها در ردمی K60 پرو به طرز چشمگیری افزایش خواهد داشت.

شیائومی تصویری نیز از نتیجه نهایی عملکرد پردازشی ردمی K60 پرو در بنچمارک آنتوتو به اشتراک گذاشت که خبر از قدرت پردازشی بالای آن می‌دهد. در این راستا، پرچمدار جدید ردمی موفق به کسب امتیاز 1350526 شده است که بالاترین امتیاز این بنچمارک به حساب می‌آید. چند روز پیش نیز وان پلاس 11 رکورد بالاترین امتیاز بنچمارک آنتوتو را از آن خود کرد که حالا ردمی موفق به شکستن این رکورد شد.

براساس شایعات قبلی، پرچمدار جدید ردمی از نمایشگر اولد با رزولوشن تصویر 2K و نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره خواهد برد. همراه با تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو، ردمی K60 پرو به حافظه رم LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 4.0 مجهز خواهد بود. منبع تغذیه این گوشی باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با شارژ باسیم 67 واتی و شارژ بی‌سیم 33 واتی خواهد بود. نرم‌افزار ردمی K60 پرو به احتمال زیاد اندروید 13 بر پایه رابط کاربری MIUI 14 خواهد بود. پنل پشتی این گوشی نیز میزبان سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی IMX890 خواهد بود. سنسور اثر انگشت نیز در نمایشگر ردمی K60 پرو قرار خواهد گرفت.

 

 
منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : موج کاهشی دلار، بازار طلا را عقب راند

اخبار سلامت

سینما در سینما