تیزر و تصاویر رسمی وان پلاس ۱۱ منتشر شد + ویدیو

کمپانی OnePlus با نمایش تیزری از گوشی وان پلاس 11 رونمایی کرد. این گوشی یک پرچمدار تمام‌عیار است و ماژول دوربین منحصربفردش توسط هاسلبلاد طراحی شده است.

تیزر و تصاویر رسمی وان پلاس ۱۱ منتشر شد + ویدیو

به گزارش گروه دانش وفناوری اقتصاد۱۰۰وبه نقل ازگجت نیوز، وان پلاس روز گذشته با نمایش یک تیزر در شبکه وایبوی چین، گوشی وان پلاس ۱۱ را رسما رونمایی کرد. انتظار می‌رود این پرچمدار جدید اوایل سال ۲۰۲۳ رسما روانه بازار شود. طراحی نمایش داده شده از ماژول دوربین این گوشی کاملا مشابه با آن چه پیش از این در اطلاعات لو رفته از این گوشی دیده بودیم است و صحت اطلاعات پیشین ما را تایید می‌کند.

در وسط ماژول دوربین دایره‌ای OnePlus 11، لوگوی هاسلبلاد به طور واضح قابل رویت است. همچنین تصاویر منتشر شده از این گوشی حاکی از حضور ماژول دوربین سه‌گانه با یک ماژول فلاش LED در پشت این گوشی هستند.

تصاویر، تیزر و مشخصات فنی وان پلاس ۱۱

ویدیوی چند ثانیه‌ای زیر، تیزری است که وان پلاس برای رونمایی از پرچمدار جدیدش در فضای اینترنت منتشر کرد:

شایعات به عرضه گوشی OnePlus 11 در ماه‌های نخست سال 2023 در چین حکایت دارند؛ در حالی که زمان عرضه آن در سایر نقاط جهان احتمالا کمی دیرتر خواهد بود. تیزر نمایش داده شده از این گوشی علاوه بر ماژول دوربین دایره‌ای، اسلایدر مربوط به تنظیمات زنگ گوشی را نیز نمایش می‌دهد.

وان پلاس ۱۱ همچنین احتمالا در رنگ‌های مشکی و سبز براق روانه بازار شده و قابی فلزی خواهد داشت.

مطابق با استاندارد روز گوشی‌های پرچمدار اندرویدی، وان پلاس 11 هم احتمالا به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام مجهز خواهد بود. این تراشه احتمالا با رم‌های LPDDR5 تا سقف 16 گیگ همراه خواهد شد؛ در حالی که ظرفیت حافظه داخلی UFS 4.0 این گوشی حداکثر برابر با 256 گیگ خواهد بود.

همچنین صفحه نمایش این گوشی هم احتمالا 6.7 اینچی بوده و از پانل‌های امولد و خمیده با رزولوشن QHD+ و نرخ رفرش 120 هرتز بهره خواهد برد.

وان پلاس 11

بر اساس گزارش‌های موجود، ماژول دوربین پشتی وان پلاس 11 سه‌گانه است و حسگر اصلی آن 50 مگاپیکسلی و از نوع IMX890 سونی خواهد بود. بعلاوه، در کنار این دوربین نیز احتمالا یک حسگر فوق عریض 48 مگاپیکسلی و یک سنسور 32 مگاپیکسلی تله فوتو هم در ماژول دوربین پشت تعبیه خواهند شد.

علاوه بر این، دوربین سلفی هم ۳۲ مگاپیکسلی بوده و درون حفره بالای صفحه نمایش قرار خواهد داشت. البته جزئیات دقیق دوربین این گوشی هنوز به طور دقیق اعلام نشده و باید منتظر اطلاعات تکمیلی از سوی وان پلاس ماند.

باتری OnePlus 11 احتمالا 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود و با توان 100 وات شارژ خواهد شد. این توان شارژ در مقایسه با وان پلاس 10T و شارژ سریع 150 واتی آن یک عقبگرد برای چینی‌ها به شمار می‌رود. همچنین سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری OxygenOS 13 نیز مطابق انتظار بر روی این گوشی نصب خواهند بود.

قیمت احتمالی OnePlus 11

وان پلاس 11

در حال حاضر در خصوص قیمت پرچمداران جدید وان پلاس اطلاعات چندانی در دستمان نیست. با این وجود می‌توان بر اساس قیمت مدل‌های اخیر این گوشی، تا حدودی قیمت نسل بعدی را حدس زد. قیمت گوشی وان پلاس ۱۰ تی در زمان عرضه برابر با ۷۲۰ دلار بود و قیمت وان پلاس ۱۰ پرو حدود ۹۰۰ دلار.

بر این اساس می‌توان انتظار داشت که قیمت وان پلاس ۱۱ نیز نزدیک به مدل ۱۰ پرو؛ اما همچنان زیر ۱۰۰۰ دلار باشد. البته قیمت اعلام شده تنها برای مدل پایه است و مدل‌های بالاتر با ظرفیت‌های بیشتر رم و حافظه طبیعتا قیمت بیشتری خواهند داشت.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما