اپل آپدیت watchOS 9.2 را به همراه تغییرات متعددی منتشر کرد

شرکت اپل در امروز به انتشار آپدیت‌هایی برای محصولات خود پرداخته و در کنار نسخه جدید iOS، iPadOS و macOS، شاهد انتشار watchOS 9.2 برای کاربران اپل واچ نیز هستیم.

اپل آپدیت watchOS 9.2 را به همراه تغییرات متعددی منتشر کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام،شرکت اپل در امروز آپدیت watchOS 9.2 را در دسترس کاربران اپل واچ قرار داده که دومین آپدیت اصلی برای سیستم عامل watchOS 9 محسوب می‌شود. این آپدیت، حدودا یک ماه پس از watchOS 9.1 منتشر شده که تغییر اصلی در آن، بهبود عمر باتری بود.

برای دریافت نسخه جدید watchOS، باید به اپلیکیشن اپل واچ روی آیفون خود مراجعه کرده و سپس بخش General را باز کرده و وارد Software Update شوید. به خاطر داشته باشید که برای نصب این آپدیت، اپل واچ باید با حداقل ۵۰ درصد شارژ، روی شارژر خود قرار گرفته و در نزدیکی آیفون کاربر باشد.

آپدیت watchOS 9.2 قابلیت Race Route را به همراه داشته که به دوندگان و دوچرخه سواران اجازه می‌دهد تا رکورد‌های پیشین خود را مشاهده کرده و سعی در شکستن آنها داشته باشند. با نصب این آپدیت، اپل واچ همچنین ورود کاربر به زمین‌های دو را تشخیص داده و وارد حالت مخصوصی برای ردگیری این ورزش می‌شود.

یک الگوریتم جدید نیز برای ورزش کیک‌بوکسینگ توسط این آپدیت به اپل واچ اضافه شده و در سوی دیگر، اپلیکیشن Noise حالا میزان نویز حذف شده توسط ایرپادز پرو یا ایرپادز مکس در حالت نویز کنسلینگ را نمایش می‌دهد. لیست کامل تغییرات صورت گرفته در این آپدیت را می‌توانید در پایین مشاهده کنید:

  • حالت دویدن در فضای باز حالا به صورت اتوماتیک امکان تشخیص ورود کاربر به زمین‌های دو و میدانی را دارد
  • حالت Race Route به کاربران اجازه داده تا با رکورد‌های پیشین خود در هنگام دویدن، دوچرخه سواری و فعالیت با ویلچر در فضای باز رقابت کنند
  • الگوریتم جدیدی برای ورزش کیک‌بوکسینگ به watchOS اضافه شده که آمار دقیق‌تری را در دسترس کاربران قرار می‌دهد
  • اپلیکیشن Noise امکان اطلاع رسانی به کاربر هنگام کاهش‌ نویز‌ها با ایرپادز پرو (نسل اول و دوم) و ایرپادز مکس در حالت نویز کنسلینگ را کسب کرده است
  • کاربران فمیلی حالا می‌توانند تا جهت کنترل اسپیکر‌های هوم پاد، لوازم خانه هوشمند و باز کردن درب خانه توسط کلید‌های هوشمند Wallet، به اپلیکیشن Home دعوت شوند
  • کاربران معلول و کم‌توان حالا به قابلیتی دسترسی دارند که هنگام فعال بودن زنگ خطر اپل واچ الترا، به صورت تصویری به آنها اطلاع می‌دهد
  • زمان پاسخگویی و دقت جسچر‌های AssistiveTouch و Quick Actions بهبود یافته‌اند
  • دقت قابلیت سنجش تصادفات رانندگی در اپل واچ الترا، اپل واچ سری 8 و اپل واچ SE نسل دوم بهبود یافته است
  • رفع باگی که در هنگام فعال بودن فوکوس خواب و بستن یک آلارم، موجب نمایش زمان نادرست می‌شد
  • رفع باگ مربوط به اپلیکیشن Mindfulness که موجب توقف مدیتیشن کاربر می‌شد

لازم به ذکر است که برای نصب watchOS 9.2، باید از آیفونی با سیستم عامل iOS 16.2 استفاده کنید. این آپدیت برای تمامی نسخه‌های اپل واچ که watchOS 9.0 را دریافت‌ کرده‌اند؛ منتشر شده است.

 

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما