احتمالا سری آیفون 17 با شیشه نمایشگر ضد انعکاس و ضدخش عرضه شوند

اقتصاد ۱۰۰ - سری آیفون 17 که قرار است انتهای سال آینده رسما معرفی شود احتمالا از یک نوع شیشه نمایشگر با مقاومت بیشتر در برابر خط و خش و قابلیت کمترین بازتاب استفاده کند.این ویژگی که بی‌شباهت باگوریلا گلاس آرمور در گلکسی s24 اولترا نیست، در سری محصولات آیفون 17 احتمالا استفاده خواهد شد.

احتمالا سری آیفون 17 با شیشه نمایشگر ضد انعکاس و ضدخش عرضه شوند

به گزارش گروه دانش و فناوری،با معرفی آیفون 15، اپل از موادی به نام “سرامیک شیلد” استفاده کرد که ادعا می‌شد مقاوم‌تر از بیشتر شیشه‌های استفاده شده در گوشی‌های هوشمند باشد. حالا گفته می‌شود که اپل قرار است از یک نوع شیشه حتی مقاوم‌تر برای مدل‌های آیفون ۱۷ استفاده کند که در سال 2025 معرفی خواهند شد. ضمناً آیفون 17 همچنین از شیشه‌ای با بازتاب کمتر نیز استفاده خواهد کرد، همانند شیشه صفحه نمایش گلکسی اس ۲۴ اولترا .

طبق گزارش Instant Digital، افشاگر چینی Weibo، شیشه خارجی مدل‌های آیفون 17 احتمالاً از یک لایه AR بسیار سخت تشکیل شده که اطلاعات نشان می‌دهند، مدل‌های آیفون 17 “مقاوم‌تر از آنچه فکر می‌کنید” خواهند بود. همچنین آمده که اپل تجهیزات روکش‌دهی را با میلیاردها دلار در ژاپن خریداری کرده و اکنون این تجهیزات به زنجیره تامین چین تحویل داده شده است.

گفته می‌شود که شیشه سرامیکی موجود در آیفون 15 از مقاوم‌ترین شیشه‌های هر آیفونی استفاده می‌کند. این شیشه که به نام “سرامیک شیلد” شناخته می‌شود، یک ماده شیشه‌ای-سرامیکی است که کرنینگ در همکاری با اپل توسعه داده است. به نظر می‌رسد که این مورد با معرفی مدل‌های آیفون 17 در سال آینده بهبود پیدا خواهد کرد. اما هنوز اطلاعاتی درباره مقاومت آیفون 16 منتشر نشده و احتمالاً این مدل همچنان از همان شیشه محافظ موجود در آیفون 15 استفاده خواهد کرد.

درباره شیشه‌های مقاوم کرنینگ برای گوشی‌های هوشمند، گفته می‌شود که گلکسی S24 اولترا به دلیل شیشه گوریلا گلاس آرمور آن ویژه است. گوریلا گلاس آرمور این پنل شیشه‌ای باعث کاهش بازتاب نور تا 75 درصد و همچنین 4 برابر مقاومت بیشتر در برابر خط و خش نسبت به سایر شیشه‌های گوشی‌های هوشمند می‌شود.

کرنینگ ممکن است چیزی مشابه برای اپل توسعه دهد یا همچنین ممکن است در آیفون 17 از گوریلا گلاس آرمور استفاده کند. اما همه‌چیز در حد حدس و گمان است و باید تا زمان معرفی آن صبر کرد

انتهای پیام

منبع : تکراتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما