گوگل ویژگی های جدید اندروید و Wear OS را معرفی کرد

آخرین به‌روزرسانی‌های انجام شده از سوی گوگل برای Android و Wear OS چندین ویژگی جدید را برای تلفن‌های اندروید و ساعت‌های هوشمند Wear OS به ارمغان می‌آورد. ویژگی‌های جدید در هفته‌های آینده درست در فصل جشن در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. اما در ادامه به معرفی اجمالی این ویژگی‌ها خواهیم پرداخت.

گوگل ویژگی های جدید اندروید و Wear OS را معرفی کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ،برنامه Google TV اکنون به شما این امکان را می‌دهد با یک ضربه مستقیم محتوا را به تلویزیون خود ارسال کنید. شما می‌توانید در حالی که در حال تماشای چیزی در تلویزیون هستید، محتوای موجود در تلفن خود را جستجو کنید و همچنین از تلفن خود به عنوان یک کنترل از راه دور استفاده کنید.

حالت خواندن جدید اندروید ویژگی‌های دسترسی را برای تجربه خواندن بهتر به ارمغان می‌آورد. می توانید نوع فونت نمایشگر، اندازه، رنگ، تبدیل متن به گفتار و سرعت پخش را سفارشی کنید.

با یک ضربه سریع به آسانی به محتوای YouTube در صفحه اصلی خود دسترسی پیدا کنید. ویجت جدید صفحه اصلی YouTube به شما امکان می دهد مستقیماً از صفحه اصلی به فید اشتراک، ویدیوهای مورد علاقه و Shorts خود دسترسی داشته باشید.

 

اکنون می‌توانید کلیدهای دیجیتال سازگار خودرو را از طریق برنامه کیف پول دیجیتال تلفنتان با سایر تلفن‌های Google Pixel یا iPhone به اشتراک بگذارید.

 

Google Photos در حال دریافت گزینه‌های جدید طراحی عکس جشن است که توسط Yao Cheng Design ایجاد شده است. کاربران می‌توانند عکس های خود را انتخاب کنند و سپس آنها را در یکی از چندین گزینه طراحی جدید مرتب کنند.

اکنون می‌توانید از طریق Gboard شکلک‌های بیشتری را در استیکرها ترکیب کنید.

Wear OS Tiles برای پیمایش میان‌برهای برنامه‌هایی مانند مخاطبین، نقشه‌های گوگل، آب‌وهوا آسان است. Google Keep با ظاهری بهبود یافته به روز شده است که ظاهر بهتری برای صفحه نمایش ساعت‌های هوشمند دارد. Adidas Running اکنون از دستورات صوتی Google Assitant پشتیبانی می‌کند.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما