سامسونگ امسال قصد ندارد پنل‌ های OLED را از BOE چین خریداری کند

سامسونگ چند سالی است که پنل‌های OLED و LCD را از BOE چین خریداری می‌کند. از این پنل‌ها در گوشی‌های هوشمند و تلویزیون استفاده می‌شود. با این حال، به نظر می‌رسد که سامسونگ سال آینده پنل های OLED را از BOE خریداری نخواهد کرد و سفارش‌های خود را به CSOT و ال‌جی‌دیسپلی سپرده است.

سامسونگ امسال قصد ندارد پنل‌ های OLED را از BOE چین خریداری کند

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ،براساس فهرست به‌دست‌آمده توسط TheElec، سامسونگ BOE را از فهرست تأمین‌کنندگان رسمی خود حذف کرده است. این یعنی سامسونگ هیچ محصولی از شرکت چینی خریداری نخواهد کرد. به‌نظر می‌رسد که دلیل این موضوع مشکلات اخیر پرداخت حق امتیاز از BOE است. طبق گزارش‌ها، سامسونگ از BOE درخواست کرده که به دلیل استفاده از نام سامسونگ در بازاریابی خود، حق امتیاز پرداخت کند؛ اما BOE با این درخواست موافقت نکرده‌است. از آن زمان، سامسونگ خرید پنل‌های نمایشگر از BOE را کاهش داده‌است.

لیست تامین‌کنندگان اخیر سامسونگ نشان می‌دهد که BOE دیگر بخشی از برنامه این شرکت نیست. پنل‌های OLED شرکت BOE معمولا در گوشی‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه و میان‌رده سامسونگ استفاده می‌شوند. پنل‌های LCD نیز در تلویزیون‌های مقرون‌به‌صرفه این شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرند. علاوه‌براین، اکنون این شرکت سفارشات خرید پنل‌های نمایشگر از CSOT و LG Display را افزایش داده است.

به‌نظر می‌رسد که شرکت‌های مختلف از جمله اپل و سامسونگ به دلیل تنش‌های ژئوپلیتیکی پیرامون چین، اتکای خود به شرکت‌های چینی را کاهش می‌دهند. اخیراً گزارش شده است که اپل خرید تراشه‌های NAND را از شرکت YMTC چین متوقف کرده است. در عوض، این شرکت تراشه‌های NAND را از سامسونگ و SK Hynix خریداری خواهد کرد.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما