لپ تاپ شفاف لنوو در نمایشگاه MWC 2024 معرفی خواهد شد

اقتصاد ۱۰۰ - کانسپت لپ تاپ شفاف لنوو به زودی در کنگره جهانی موبایل 2024 معرفی خواهد شد. این اولین لپ‌تاپ جهان با صفحه نمایش کاملا شفاف خواهد بود.

لپ تاپ شفاف لنوو در نمایشگاه MWC 2024 معرفی خواهد شد

به گزارش گروه دانش و فناوری،این نمایشگاه فناوری در تاریخ 26 فوریه در اسپانیا، بارسلون برگزار خواهد شد و ظاهرا قرار است که لنوو در آن از اولین لپ‌ تاپ شفاف جهان رونمایی کند. اکنون افشاگری به نام ایوان بلاس معروف به evleaks، یک تصویر لو رفته از این محصول نوآورانه را به اشتراک گذاشته و یک طرح کلی از مفهوم لپ‌تاپ شفاف را به تصویر کشیده است.

اگر به یاد داشته باشید کمپانی ال‌جی ماه گذشته در نمایشگاه CES از اولین تلویزیون شفاف جهان (اولد) رونمایی کرد. اکنون قرار است که لنوو همین کار را در بخش لپ‌تاپ نمایشگاه MWC انجام دهد.

لپ تاپ شفاف لنوو

در نگاه اول به نظر می‌رسد که این دستگاه یک لپ‌ تاپ با دو صفحه نمایش است اما در واقع چنین چیزی نیست. نمایشگر لپ‌تاپ مفهومی لنوو، کاملا شفاف و بدون حاشیه است، البته یک قاب غیر شفاف در اطراف کل دستگاه دیده می‌شود.

طبق آنچه که در تصویر پیداست، کل صفحه نمایش اولد این لپ‌تاپ شفاف به نظر می‌رسد؛ تنها ناحیه‌ای که شفاف نیست، بخش پایینی یعنی همان چانه نمایشگر است که احتمالا اکثر اجزای اصلی را در داخل خود جای می‌دهد. در سایر عناصر ظاهری این لپ‌تاپ از زبان طراحی همیشگی لنوو استفاده شده است.

لپ تاپ شفاف لنوو

در تصویر به اشتراک گذاشته شده توسط Evan Blass، سه پورت در سمت راست به همراه یک دکمه پاور به چشم می‌خورد. همچنین یک قلم استایلوس وجود دارد که احتمالا نشان‌دهنده پشتیبانی لپتاپ شفاف لنوو از آن است. این دستگاه دارای سیستم عامل ویندوز 11 خواهد بود.

متاسفانه درباره سایر مشخصات لپ تاپ شفاف لنوو اطلاعاتی در دست نیست، اما این اطلاعات به زودی و در کمتر از دو هفته دیگر در Mobile World Congress فاش خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : تکراتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما