مشخصات فنی سخت‌افزاری سری شیائومی 13 به طور رسمی تایید شد

سری پرچمدار جدید شیائومی که شامل دو مدل شیائومی 13 و 13 پرو می‌شود 10 آذر معرفی خواهد شد.

مشخصات فنی سخت‌افزاری سری شیائومی 13 به طور رسمی تایید شد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام، همانطور که دیروز به طور رسمی اعلام شد، سری شیائومی 13 در تاریخ 1 دسامبر مصادف با 10 آذر در چین معرفی خواهد شد. این سری پرچمدار شامل یک نسخه استاندارد با نام شیائومی 13 می‌شود که پرچمداری جمع و جور محسوب می‌شود. دیگر مدل سری شیائومی 13 نیز شیائومی 13 پرو است که نسخه بزرگ‌تر با مشخصات فنی بهتر به حساب می‌آید. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، شیائومی برخی از مشخصات فنی سری شیائومی 13 مانند تراشه، حافظه رم و حافظه داخلی آن را رسما اعلام کرده است. در کنار این گزارش، تصویری رندری نیز از شیائومی 13 پرو در دسترس قرار گرفته است که آن را در رنگ سبز نشان می‌دهد.

طبق اعلام رسمی شیائومی، قلب تپنده سری شیائومی 13 تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو است که با حافظه رم LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 4.0 به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. در این راستا، شیائومی ادعا می‌کند حافظه رم سری شیائومی 13 در مقایسه با نسل قبلی 33 درصد سریع‌تر است و حافظه داخلی این سری پرچمدار نیز تا 100 درصد عملکرد بهتری را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.

 

012

در تصویر رندری منتشر شده رنگ سبز شیائومی 13 پرو به خوبی دیده می‌شود که طراحی پنل پشتی آن را نشان می‌دهد. همانطور که در این تصویر مشخص است، شیائومی 13 پرو در پنل پشتی خود میزبان ماژول مربعی‌شکل دوربین است که در آن سه دوربین با فلاش LED و همراه با لوگوی برند دوربین لایکا قرار گرفته است. در این تصویر اثری از پنل جلویی این گوشی پرچمدار نیست ولی شیائومی دیروز با انتشار تیزری نمایشگر حفره‌دار با لبه‌های خمیده سری شیائومی 13 را نشان داد. انتظار می‌رود طراحی شیائومی 13 نیز مشابه برادر بزرگ‌تر خود باشد.

شایان ذکر است که سری شیائومی 13 احتمالا از دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. در این راستا، شایعه شده است که شیائومی 13 پرو به سنسور پرچمدار 1 اینچی IMX989 سونی مجهز خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی سری شیائومی 13 می‌توان به شارژ 67 واتی شیائومی 13، شارژ 120 واتی شیائومی 13 پرو و اندروید 13 بر پایه رابط کاربری MIUI 14 اشاره کرد.

در نهایت باید اشاره کرد که در رویداد بزرگ شیائومی و در کنار رونمایی از سری شیائومی 13 دیگر محصولات این برند چینی مانند هدفون شیائومی بادز 4 و شیائومی واچ S2 نیز معرفی خواهد شد. نسخه جدید رابط کاربری شیائومی یعنی MIUI 14 نیز در این رویداد پرده‌برداری خواهد شد. 

 

 
منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما