تاریخ عرضه جهانی سری شیائومی 14 اعلام شد

اقتصاد ۱۰۰ - مدیرعامل و بنیان‌گذار شیائومی با انتشار یک پوستر، رسماً تاریخ عرضه جهانی گوشی‌های سری شیائومی 14 را مشخص کرد.

تاریخ عرضه جهانی سری شیائومی 14 اعلام شد

به گزارش گروه دانش و فناوری،  شیائومی رسماً تاریخ عرضه جهانی سری 14 شیائومی را اعلام کرد. این سری در 25 فوریه (6 اسفندماه) به‌صورت جهانی عرضه می‌شود. مدیرعامل و بنیان‌گذار شیائومی عرضه جهانی سری شیائومی ۱۴ را با انتشار یک پوستر اعلام کرد. هم‌زمان با عرضه جهانی این سری، گمانه‌زنی‌هایی درباره عرضه شیائومی 14 اولترا نیز به گوش می‌رسد.

«لی جون»، مدیرعامل و بنیان‌گذار شیائومی، با انتشار پستی در ایکس اعلام کرد که تاریخ عرضه جهانی سری شیائومی 14، ششم اسفندماه خواهد بود. شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو چند ماه قبل رونمایی شدند و مطابق سنت شیائومی، این گوشی‌ها با تأخیر چندماهه در کشورهای دیگر عرضه می‌شوند. احتمالاً در روزهای آینده خبرهای بیشتری درباره عرضه این گوشی‌ها منتشر خواهد شد. همچنین این احتمال وجود دارد که شیائومی بخواهد در همین حین از گوشی پرچمدار اولترا و شیائومی پد 7 رونمایی کند.

تاریخ عرضه شیائومی 14

عرضه جهانی سری شیائومی 14 و احتمال معرفی مدل اولترا

درحالی‌که هنوز هیچ چیزی تأیید نشده است، طبق شایعات منتشرشده، شیائومی 14 اولترا با اسنپدراگون 8 نسل 3 و اتصال ماهواره‌ای دوطرفه عرضه خواهد شد. دوربین این مدل قابلیت‌های بیشتری نسبت به دوربین شیائومی 14 پرو خواهد داشت؛ شیائومی 14 اولترا احتمالاً دارای دیافراگم متغیر با ماژول دوربین چهارگانه خواهد بود. این گوشی ظاهراً با سنسور 50 مگاپیکسلی سونی LYT-900 عرضه می‌شود.

علاوه‌براین، پیش‌بینی می‌شود که شیائومی 14 اولترا دارای یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی 50 مگاپیکسلی باشد که فاصله کانونی فوق‌العاده تا 120 میلی‌متر را ارائه می‌دهد. دیگر لنزهای این گوشی ممکن است یک اولتراواید 50 مگاپیکسلی با سنسور IMX8 و یک تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی باشند.

انتظار می‌رود شیائومی 14 اولترا طراحی مشابه با دیگر اعضای خانواده خود داشته باشد و احتمالاً در رنگ‌های آبی، نارنجی و مشکی عرضه می‌شود. همچنین شاید این گوشی دارای دوربین سلفی زیر نمایشگر باشد. شایعه شده است که ظرفیت باتری شیائومی 14 اولترا 5180 میلی‌آمپرساعت است و از شارژ بی‌سیم 50 واتی و شارژ سیمی 90 واتی پشتیبانی می‌کند.

انتهای پیام

منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : نایب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطرنشان ساخت قیمت طلا و سکه چند روزی است که ریزشی…

اخبار سلامت

سینما در سینما