وزیر صمت خبر داد:

زمان فروش قسطی خودرو اعلام شد

وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن اشاره به اینکه فرایند تحویل خودروها از امروز آغاز می‌شود درباره ثبت نام مرحله دوم توضیح داد: از ۱۶ اردیبهشت ماه مرحله جدید ثبت نام آغاز خواهد شد و مثل مرحله اول به شکل نوبت دهی خواهد بود.

زمان فروش قسطی خودرو اعلام شد

به گزارش اقتصاد100، سید رضا فاطمی امین در حاشیه مراسم آغاز به کار سامانه جمع‌سپاری ذینفعان بخش صنعت، معدن و تجارت گفت: در نیمه دوم امسال برنامه فروش قسطی خودروها آغاز خواهد شد.

وی افزود: اکنون بعضی شرکت‌های خودروسازی در حال زمینه‌ چینی با بانک‌ها و دیگر شرکت‌ها هستند.

فاطمی امین درباره سامانه جمع‌سپاری ذینفعان بخش صنعت، معدن و تجارت نیز اظهار کرد: این طرح در ظاهر کار کوچکی است، اما تغییر جهتی جدی است. ملت ایران استعدادهای بسیار بالایی دارند. اما چرا نتایج درخشان نیست، پاسخ من این است گلوگاه کیفیت حکمرانی است.

وی افزود: به دلیل همین مشکلات حکمرانی، زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در ایران بالا، اما بهره‌وری پایین است. مشارکت مردم در حکمرانی در دو سطح قابل پیگیری است. اول اینکه فعالیت بخش غیردولتی محدود نشود. سطح دوم این است که مردم در حکمرانی مشارکت کنند. نمی‌توان تصویب  قانون را به بخش خصوصی واگذار کرد. ‌ اما مردم می‌توانند در حکمرانی، مشارکت کنند که سه کارکرد شامل کمک به حاکمیت، همراهی یا احساس تعلق و شناسایی است.

فاطمی امین با بیان اینکه برنامه مهار تورم و رشد تولید وزارت صمت به زودی منتشر خواهد شد، گفت: اجرای این برنامه هم شروع شده و در صورت ارسال پیشنهادات، اصلاحات لازم نیز انجام خواهد شد.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما