قیمت شاسی بلندهای اقتصادی/ با 400 میلیون صاحب لندکروز شوید! + جدول کامل

اقتصاد 100- لیست جدید قیمت شاسی بلندهای کارکرده زیر ۱ میلیارد تومان منتشر شد؛ از نیسان پاترول اقتصادی تا تویوتا لندکروز کلاسیک جذاب، گزینه‌های مناسب و مقرون‌به‌صرفه بازار را در این گزارش بررسی کنید.

قیمت شاسی بلندهای اقتصادی/ با 400 میلیون صاحب لندکروز شوید! + جدول کامل

براساس بررسی‌های اخیر، قیمت شاسی بلندهای کارکرده در بازار داخلی ایران، به ویژه نمونه‌های اقتصادی مورد توجه قرار گرفته است. در این نوشته، نمونه‌هایی از خودروهای شاسی بلند کارکرده با قیمت کمتر از یک میلیارد تومان به تفصیل بررسی شده است. این اطلاعات برای کسانی که در جستجوی خودروهایی اقتصادی و مناسب هستند، می‌تواند جذاب باشد.

بررسی قیمت شاسی بلندهای ژاپنی کارکرده

در میان خودروهای ژاپنی، نیسان پاترول چهار در دوگانه سوز مدل ۱۳۷۹ با کارکردی حدود ۳۵۹,۰۰۰ کیلومتر و بدون رنگ، قیمتی در حدود ۶۵۰ میلیون تومان دارد. همچنین نیسان سرانزا مدل ۱۳۸۳ با یک لکه رنگ و کارکرد ۲۵۰,۰۰۰ کیلومتر، به قیمت ۹۹۰ میلیون تومان عرضه می‌شود.

از دیگر نمونه‌های جذاب، سوزوکی گراند ویتارا (مونتاژ) اتوماتیک مدل ۱۳۸۶ با چند لکه رنگ و کارکرد ۲۵۰,۰۰۰ کیلومتر است که برای خرید آن باید حدود ۹۲۵ میلیون تومان پرداخت کنید. همچنین، مدل جذاب تویوتا لندکروز دو در ۲F سال ۱۹۸۳ که کاملاً رنگ شده و کارکردی برابر با ۳۵۰,۰۰۰ کیلومتر دارد، با قیمتی مناسب ۴۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

لیست قیمت شاسی بلندهای زیر ۱ میلیارد - اردیبهشت ۱۴۰۴

برند مدل (سال) رنگ / وضعیت بدنه کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
نیسان پاترول چهار در دوگانه سوز ۱۳۷۹ سبز / بدون رنگ ۳۵۹,۰۰۰ ۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
نیسان سرانزا ۱۳۸۳ مشکی / یک لکه رنگ ۲۵۰,۰۰۰ ۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
پاژن دو در ۱۳۷۰ بژ / بدون رنگ ۱۰,۰۰۰ ۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پاژن چهار در ۱۳۸۳ دلفینی / یک لکه رنگ ۲۵۰,۰۰۰ ۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
سوزوکی گراند ویتارا (مونتاژ) اتوماتیک ۱۳۸۶ نقره‌ای / چند لکه رنگ ۲۵۰,۰۰۰ ۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
تویوتا لندکروز دو در ۲F ۱۹۸۳ قرمز / کامل رنگ ۳۵۰,۰۰۰ ۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰

مشخصات فنی نیسان سرانزا

نیسان سرانزا یکی از خودروهای آفرود پرطرفدار است که با موتور ۲.۴ لیتری و ۴ سیلندر عرضه می‌شود. این موتور قدرتی برابر با ۱۳۳ اسب بخار و گشتاوری معادل ۱۹۷ نیوتن‌متر تولید می‌کند. نیروی تولیدی این موتور از طریق جعبه‌دنده دستی ۵ سرعته به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. جعبه‌دنده کمکی نیز امکان عبور راحت‌تر از مسیرهای دشوار را برای راننده فراهم می‌کند.

این خودرو با ویژگی‌های فنی خود، برای علاقه‌مندان به آفرود گزینه مناسبی به‌شمار می‌آید. از جمله نقاط قوت آن می‌توان به پوشش کروم روی آینه‌های بغل و طراحی اصولی سپرهای عقب اشاره کرد. در مقابل، ضعف‌هایی مثل کیفیت ساخت پایین، طراحی ضعیف چراغ‌های عقب و اشکالات اتصال بچه گلگیرها نیز مشاهده می‌شود.

وبگردی
    ارسال نظر