قیمت روز دنا صفر و کارکرده اردیبهشت 1404 + جدول کامل
اقتصاد 100- قیمت روز انواع مدلهای دنا صفر و کارکرده در بازار خودرو اعلام شد. دنا پلاس توربو، اتوماتیک و دندهای با شرایط مختلف و قیمتهای جدید در اردیبهشت ۱۴۰۴ به فروش میرسند. جزئیات کامل را در ادامه بخوانید.

براساس آگهیهای منتشر شده برای دنا صفر در سایتهای فروش خودرو، مدل دنا پلاس EF7 پنج دنده ساده سال ۱۴۰۴ با قیمت ۸۷۰ میلیون تومان و مدل دنا پلاس EF7 اتوماتیک توربو آپشنال سال ۱۴۰۴ با قیمت ۱ میلیارد و ۱۶۳ میلیون تومان در بازار عرضه شدهاند.
در بخش دنا کارکرده نیز، دنا پلاس EF7 اتوماتیک توربو ساده مدل ۱۴۰۱ با کاپوت تعویض و ۸۹ هزار کیلومتر کارکرد به قیمت حدود ۸۱۰ میلیون تومان آگهی شده است. همچنین دنا معمولی دندهای مدل ۱۳۹۹ بدون رنگ با کارکرد ۴۲ هزار کیلومتر، قیمتی حدود ۷۰۵ میلیون تومان دارد. در آگهی دیگری، دنا پلاس EF7 پنج دنده ساده مدل ۱۴۰۰ بدون رنگ با ۷۰ هزار کیلومتر کارکرد به قیمت ۷۴۰ میلیون تومان اعلام شده است.
جدول قیمت روز دنا صفر و کارکرده - اردیبهشت ۱۴۰۴
برند | مدل (سال) | رنگ/وضعیت بدنه | کارکرد (کیلومتر) | قیمت (تومان) |
دنا پلاس EF7 ۵ دنده ساده | ۱۴۰۴ | مشکی/بدون رنگ | صفر | ۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰ |
دنا پلاس EF7 اتوماتیک توربو آپشنال | ۱۴۰۴ | مشکی/بدون رنگ | صفر | ۱,۱۶۳,۰۰۰,۰۰۰ |
دنا پلاس EF7P شش دنده | ۱۴۰۴ | سفید/بدون رنگ | صفر | ۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰ |
دنا پلاس EF7 اتوماتیک توربو ساده | ۱۴۰۱ | خاکستری/کاپوت تعویض | ۸۹,۰۰۰ | ۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰ |
دنا معمولی دندهای | ۱۳۹۹ | سفید/بدون رنگ | ۴۲,۰۰۰ | ۷۰۵,۰۰۰,۰۰۰ |
دنا پلاس EF7 پنج دنده ساده | ۱۴۰۰ | مشکی/بدون رنگ | ۷۰,۰۰۰ | ۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰ |
نکات مهم برای خرید دنا کارکرده
برای خرید دنا کارکرده، رعایت نکات زیر ضروری است:
بررسی وضعیت ظاهری بدنه خودرو شامل فرورفتگی، پوسیدگی، رنگپریدگی و تعویض قطعات بدنه. پیشنهاد میشود این بررسی زیر نور آفتاب انجام شود تا جزئیات بهتر مشخص شوند.
استفاده از آهنربا برای شناسایی ترمیمهای بدنه. قسمتهایی که آهنربا نچسبد، احتمالاً ضربهخورده و بتونه شدهاند.
بررسی چراغها و اطمینان از سالم بودن آنها. این کار بهتر است در تاریکی شب انجام شود.
کنترل سلامت آینههای خودرو.
بررسی اصالت سند و مطابقت اطلاعات فروشنده با مدارک خودرو.
تست دندهها در سرعتهای مختلف جهت اطمینان از عملکرد صحیح آنها.
بازرسی آسیبدیدگی شاسی خودرو که ممکن است ناشی از ضربات شدید باشد و بتواند بر استحکام خودرو تأثیر بگذارد.
بررسی سیستم ترمز و فرمانپذیری خودرو حین رانندگی. وضعیت ترمز دستی نیز باید بررسی شود.
کنترل سلامت موتور با دقت به علائم دستکاری یا تعمیرات اضافی.
بازبینی اجزای دیگر مانند راهنما، آبپاش و بوق.