هشدار یک گروه فلسطینی به اسرائیل: ساعت نبرد نزدیک است

عرین الاسود اعلام کرد: ساعت رویارویی با دشمن نزدیک است و صدای طبل جنگ از هر گوشه از این سرزمین مبارک به گوش می‌رسد و ما کاملا آماده ورود به نبردهایی بزرگ‌تر با این دشمن جنایتکار هستیم.

هشدار یک گروه فلسطینی به اسرائیل: ساعت نبرد نزدیک است

به گزارش اقتصاد100 به نقل از مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، گروه مقاومت عرین الاسود اعلام کرد که تصمیم گرفته برای حمایت از اسرای فلسطینی که دست به اعتصاب غذا خواهند زد، سطح رویارویی با دشمن صهیونیستی را بالا ببرد.

این گروه در بیانیه‌ای تاکید کرد که ساعت رویارویی با دشمن نزدیک است و صدای طبل جنگ از هر گوشه از این سرزمین مبارک به گوش می‌رسد و ما کاملا آماده ورود به نبردهایی بزرگ‌تر با این دشمن جنایتکار هستیم.

عرین الاسود خطاب به اسرای فلسطینی اعلام کرد که ما صدای شما را شنیدیم و پیامتان را دریافت کردیم و گروه عرین الاسود با شماست و به یاری خداوند تنهایتان نمی‌گذارد و جز مرگ، چیزی نمی‌تواند مانع از یاری رساندن ما به شما باشد.

این گروه خطاب به ملت فلسطین نیز تاکید کرد که زمان تعیین سرنوشت فرا رسیده است و یا باید عزت و کرامت و یا ذلت و خواری را انتخاب کرد.

عرین الاسود ملت فلسطین را به خیزش سراسری و حمایت از اسرا فراخواند و تاکید کرد که باید در هر نقطه و مکانی به دشمن اشغالگر ضربه وارد کرد.

در این بیانیه خطاب به دشمن صهیونیستی آمده است: ما از سمتی که گمانش را هم نمی‌کنید به سوی شما می‌آییم و منتظر نبردهایی بزرگ‌تر بودیم که اکنون زمان آن فرا رسیده و ضرباتی از ما خواهید خورد که رهبران شما که گمان می‌کردند با یک جلسه در اینجا و آنجا به مقاومت پایان خواهند داد، حتی تصورش را هم نمی‌کردند.

عرین الاسود بیان کرد که آنان که تلاش می‌کنند از پشت به ما خنجر بزنند و گمان می‌کردند مقاومت پرونده‌ای بیش نیست، کاملا به اشتباه رفتند و مقاومت ارتش خداوند در هر سرزمینی است و چه کسی می‌تواند در برابر خداوند و سربازانش بایستد.

پیش از این باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد که کمیته اضطراری عالی جنبش اسیر به سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرده که اقدامات اعتراضی خود را شدت بخشیده و اعتصاب غذای نامحدود را آغاز خواهد کرد.

کمیته مذکور اعلام کرده که در ابتدای امر، اعضای این کمیته که متشکل از تمامی گروه‌های فلسطینی است، دست به اعتصاب غذا خواهد زد و به زودی بیانیه‌ای مفصل در این زمینه صادر خواهد شد.

اسرای فلسطینی از بیش از یک ماه پیش اقدامات اعتراضی خود را در داخل زندان‌ها علیه سیاست‌ها و اقدامات ایتمار بن گویر وزیر تندرو اسرائیلی آغاز کرده‌اند.

باشگاه اسیر فلسطین ضمن اشاره به اینکه اسرای فلسطینی روزهای حساسی را پیش رو دارند، تاکید کرد که سازمان زندان‌های صهیونیستی تا این لحظه حاضر به عقب‌نشینی از اقدامات مجازاتی مدنظر ایتمار بن غفیر نشده است.

اقدامات اعتراضی اسرای فلسطینی وارد ۳۶ امین روز متوالی شده است.

از سوی دیگر علی العامودی رئیس دایره اطلاع رسانی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که اسرای فلسطینی برای نبرد اعتصاب غذای نامحدود در زندان‌های رژیم صهیونیستی آماده می‌شوند.

وی تصریح کرد: قضیه اسرا در راس اولویت‌های مقاومت قرار دارد و گروه‌های مقاومت با جدیت و از تمامی راه‌های ممکن در تلاش برای آزادی اسرا هستند. دشمن صهیونیستی باید بداند مقاومت هرگز در برابر تجاوزات علیه اسرا و حقوق آنان سکوت نخواهد کرد.

العامودی تاکید کرد: اسرای قهرمان فلسطین در خط مقدم مقابله با دشمن صهیونیستی قرار دارند. تجربه سیاسی اسرا، نمونه‌ای قابل اطمینان و اتکا است.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز