هو کردن امید خواننده در کنسرت کانادا ! / آبرویش بدجوری رفت

فالش خوانی وحشتناک امید در کنسرت کانادا بسیاری از مردم را شوکه کرد.

هو کردن امید خواننده در کنسرت کانادا ! / آبرویش بدجوری رفت
حجم ویدیو: 17.59M | مدت زمان ویدیو: 00:01:03

در ادامه فالش خوانی خوانندگان لس آنجلسی، این بار ویدیوهایی از کنسرت کانادا امید سلطانی مشهور به امید منتشر شده که به شکل فاجعه آمیز خارج می‌زند؛ وضعیتی که به اعتراض مخاطبان همراه شده و به ملامت خواننده‌های لس آنجلسی پرداختند که با وجود سن بالا و از دست دادن بخش عمده توانایی خوانندگی‌شان، از پول نمی‌گذرند و فالش می‌خوانند. لحظات فالش خوانی این خواننده را می‌بینید.

امید سلطانی متولد ۶ مرداد ۱۳۴۱ در تهران ، خواننده پاپ ایران است.

تحصیلکرده رشته مهندسی معماری از دانشگاه سراسری مارمارا ترکیه می باشد که در جنگ تحمیلی سرباز بود و حالا ساکن کشور آمریکا است. در محله پیچ شمیران به دنیا آمد و دوران کودکی خود را در مجیدیه گذراند او اصالتا از طرف پدر و مادر اهل چهارمحال و بخیاری است و چهار خواهر و چهار برادر دارد.

از هنرستان تا جبهه

دبیرستان را در هنرستان صنعتی تهران گذراند و پس از گرفتن دیپلم فنی راه و ساختمان در سال ۱۳۵۹ وقتی ۱۸ ساله بود بعنوان سرباز وارد نیروزی زمینی ارتش شد.

او در پادگان فرح آباد ژاله دوران آموزشی را گذراند سپس با لشکر ۹۲ زرهی اهواز به خط مقدم جنگ ایران و عراق اعزام شد.

انجمن خوشنویسی

او در منطقه جفیر و کوشک در ۸۵ کیلومتری خرمشهر سربازی خود را به اتمام رساند سپس در انجمن خوشنویسان تهران ثبت نام کرد و شاگرد استاد نظام العلما شد.

علاقه به خوانندگی

فعالیت خود در موسیقی را از دبیرستان شروع کرد به طوری که دو بار در اردوی رامسر در مسابقات خوانندگی مقام اول رو برای دبیرستان خود کسب کرد.

او سپس در کنار کار خوشنویسی و طراحی به سفارش همسر استاد بنان به انجمن حفظ و اشاعه موسیقی اصیل راه پیدا کرد و آنجا زیر نظر اساتید مختلف آموزش دید.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما