بازیگرانی که در خانواده پرجمعیت به دنیا اومدند + عکس و اسامی کسانی که باور نمی کنید!

اقتصاد100- تضاویری از بازیگران شمهور ایرانی که درخانواده های پرجمعین به دنیا آمده اند را در ادامه مشاهده می کنید.

بازیگرانی که در خانواده پرجمعیت به دنیا اومدند + عکس و اسامی کسانی که باور نمی کنید!

خیلی از سلبریتی هایی که برا ما نام آشنا هستند مانند خود ما در خانواده هایی با جمعیت بالا به دنیا آمده و رشد کرده اند. اسامی برخی بازیگران ایرانی  که در پرجمعیت ترین خانواده ها بزرگ شده اند را در ویدیو مشاهده می کنید. تعدا خواهر و برادر های آن ها شمارا متعجب خواهد کرد.

معروف ترین سلبریتی های تک فرزند ایرانی کدامند؟

در ایران سلبریتی های تک فرزند خیلی زیادی یافت نمی شود چون معمولا در ایران بسیار کم‌ پیش می آید که خانواده ها به یک فرزند بسنده کنند. میزان شهرت این افراد را می توان با تعداد فالور ها و یا علاقه مندان حضار برای دیدن آن فرد سنجیده می شود. بعضی از این افراد مشهور ایرانی مانند:

امیر مهدی ژوله

امیرمهدی ژوله

طنز نویس و بازیگر این رشته که ابتدا با نوشتن جوک ها و کنایه به سلبریتی ها شهرت داشت اما با بازی در سریال های تلویزیونی و سینمایی در چشم بینندگان ظاهر شد اما بعد از بازی در فیلم‌ خوب، بد، جلف به شهرت رسید.

سوگند

بانوی ایرانی که در بین رپر های ایرانی خود را بسیار بالا کشیده است. سوگند ابتدا با زخمی خواننده رپ وارد رابطه شد سپس با عرفان پایدار و بعد از آن با ازدواج خود پسری به دنیا آورده که نام او را میراث گذاشته است.

ساسی مانکن

ساسان حیدری یافته یا همان ساسی مانکن از سال ۷۸ شروع به فعالیت در زمینه خوانندگی کرده که سبک او شیش و هشت بود. بعد از مدتی که فعالیتی نداشت خبر مرگ او بسیار گسترش یافت. بعد از مدت ها با ترک های جنجالی به اوج برگشت و بعد از حواشی با دنیا جهانبخت بسیاری از اشخاصی که او را نمی شناختند، شناختند.

احسان علیخانی

احسان علیخانی

مجری موفق ایرانی که شهرت آن از برنامه ماه عسل که در ماه رمضان پخش می شد شروع شد. بعد ها تهیه کنندگی همین برنامه را بر عهده گرفت. اکنون نیز مجری مسابقه استعداد یابی عصر جدید است و در کنار آن به کارگردانی شوی جوکر هم می پردازد.

مهراد هیدن

متولد ۲۴ آذر ۱۳۶۳ در تهران است. مهراد مستوفی راد ملقب به مهراد هیدن موسیقی را با یادگیری پیانو کلاسیک شروع کرد. بعد از شنیدن آهنگ‌ های امینم به سبک رپ علاقه‌ مند شد و به گروه زد بازی شروع به همکاری کرد. هم اکنون نیز بعد از منحل شدن زد بازی به صورت تک نفره و فیت های مختلف با رپر های دیگر فعالین می کند.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: مدتی است موضوع مالیات بر عایدی سرمایه در بخش معاملات طلا چالش‌هایی را در فضای مجازی به دنبال…

اخبار سلامت

سینما در سینما