تغییر چهره باورنکردنی رحمان و رحیم سریال پایتخت بعد از 3 سال / ببینید نمی شناسید !

اقتصاد100- رحمان و رحیم سریال پایتخت به تازگی تصویری از تغییر چهره خودشان در اینستاگرام منتشر کرده اند که مورد توجه قرار گرفته است.

تغییر چهره باورنکردنی رحمان و رحیم سریال پایتخت بعد از 3 سال / ببینید نمی شناسید !
سال 93 بود که مصطفی و مجتبی بلال حبشی در سری سوم پایتخت به عنوان بازیگر مهمان و برادر رحمت‌الله امینی شالیکار هزار جریبی حضور پیدا کردند.

آن ها به خوبی از پس این نقش برآمدند و در سه فصل بعدی این سریال پایتخت به عنوان بازیگر ثابت نقش رحمان و رحیم حضور پیدا کردند.

اما جالب است بدانید که تخصص اصلی رحمان و رحیم بازیگری نیست و آن ها در حوزه موسیقی فعال هستند.

اکنون هم آن ها تصویری از خودشان در اینستاگرام نشر داده اند که افت وزن و تغییر چهره قابل توجه آن ها را نشان می دهد.

تغییر چهره باورنکردنی رحمان و رحیم سریال پایتخت پس از 3 سال

بیوگرافی رحمان و رحیم سریال پایتخت

مجتبی و مصطفی بلال حبشی دو قولوهایی که در مجموعه «پایتخت ۵» کاراکترهای رحمان و رحیم را بازی می‌کنند.

این دو برادر علی رغم روحیه هنری و طنزی که دارند معمولا ساکت هسند. در گفت و گو معمولا سوال‌ها را مجتبی جواب می‌دهد و مصطفی با سر حرف او را تایید می‌کند!

این دو برادر تنکابنی قرار است با برنامه ای که برای آینده‌شان در نظر گرفته شده زوج هنری در دنیای موسیقی شوند. برادران بلال حبشی موفقیتشان را مدیون محسن تنابنده می‌دانند و او را آقا محسن صدا می‌کنند.

متولد چه سالی هستید؟ و برای آینده تحصیلی چه برنامه ای دارید؟

متولد ۷۴ هستیم و می خواهیم درسمان را هم در رشته موسیقی ادامه دهیم. از قبل علاقمند بودیم الان هم با هزینه مسعود دهقان کلاس گیتار و سولفژ می‌رویم. قصد داریم در آینده هم آلبوم بدهیم و خوانندگی را جدی دنبال کنیم.

ترانه های مازندرانی که گاه به گاه در مجموعه خوانده می‌شود پیشنهاد شما بوده؟

مجتبی: همه ترانه‌ها انتخاب آقا محسن است. اکثر ترانه ها را گوش می‌دهند، از هر کدام که خوششان بیاید انتخاب می‌کنند و لابه لای کار ما آن را می‌خوانیم.

چطور شد که به «پایتخت» معرفی شدید؟

همه چیز از سریال «شاهگوش» شروع شد. زمان تصویربرداری می رفتیم سر صحنه کار را از نزدیک ببینیم، آقای تنابنده ما را دید و برای سریال «پایتخت» معرفی مان کرد. نقشمان را دوست داریم چون همه اتفاقات خوب بعد از این کار رقم خورد.

چه اتفاقی؟

ما در «پایتخت ۳» هم چند سکانس کوتاه بازی داشتیم . بعد از اینکه کار پخش شد صدای ما مورد توجه قرار گرفت و برایمان اسپانسر پیدا شد. مسعود دهقان اسپانسر محسن چاوشی از صدای ما خوشش آمد و پیشنهاد خوانندگی داد و با ما قرارداد بست.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما