طلاق 3 بازیگر معروف ایرانی در کمتر از یک ماه + اسامی باورنکردنی

اقتصاد100- خبر طلاق 3 خانم بازیگر در کمتر از یک ماه بسیاری از مردم را شوکه کرده است.

طلاق 3 بازیگر معروف ایرانی در کمتر از یک ماه + اسامی باورنکردنی

اخبار و حواشی مربوط به زندگی بازیگران ، سلبریتی ها و افراد مشهور در سراسر دنیا مورد توجه علاقمندان و طرفدارانشان است و تمام بخش های خصوصی و عمومی زندگی آنها مورد قضاوت می‌باشد.

در کشور ما نیز این رویه فارغ از صحیح یا غلط بودن آن ، برقرار است و اغلب طرفداران سلبریتی ها و هنرمندان دوست دارند جزئیات هرچه بیشتری از زندگی این هنرمندان و سلبریتی ها بدانند.

بازیگران نیز مثل مردم عادی در زندگی زناشویی و شخصی خود ممکن است به مشکل خورده و مسیر زندگی اشان به طلاق و جدایی گرفتن ختم شود.

این افراد بخاطر شهرتی که دارند همیشه مورد توجه عموم هستند و طلاق آنها هم همیشه در صدر اخبار قرار دارد.

خبر طلاق ۳ بازیگر سرشناس ایرانی در کمتر از یک ماه

روناک یونسی و محسن میری

alt

روناک یونسی بازیگر ایرانی و متولد سال ۱۳۵۹ در تهران می باشد . او ازدواج کرده و همسر روناک یونسی محسن میری ورزشکار معروف است و حاص ازدواجشان دو پسر می باشد . این زوج هم اکنون در کانادا زندگی می کنند.

روناک یونسی بازیگری که بعد از ازدواج دومش با محسن میری که ۵ سال از او کوچکتر بود به کانادا مهاجرت کردند، خبر جدایی شان چند ماه پیش به گوش رسید. این زوج که صاحب دو فرزند هستند عکس‌های مشترکشان را از صفحه یکدیگر پاک کردند.

این خانم بازیگر هم در اینستاگرامش این متن را منتشر کرد که به نوعی خبر جدایی اش را تائید می‌کند: تو صد سالگی هم اگر به این نتیجه رسیدید که انجام کاری کیفیت زندگیتون رو بهتر میکنه، بلافاصله اون کار رو انجام بدید. هیچوقت برای تغییر دیر نیست!

روناک یونسی و همسرش محسن میری بعد از گذشت 12 سال و با دو فرزند از یکدیگر جدا شدند و تصمیم به پایان رابطه خود گرفتند.

امیرحسین صدیق و باران خوش اندام

alt

به تازگی ویدیویی از طلاق امیر حسین صدیق از همسرش در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی بسیاری را از سوی کابران داشته است.

حواشی در مورد طلاق گرفتن امیرحسین صدیق از همسر بازیگرش در رسانه ها باعث ایجاد بحث های بسیاری بین کابران فضای مجازی شده است. گویا جدایی امیرحسین صدیق از همسرش بر سر دلایل عجیبی است.

نها خوش‌اندام، با انتشار یک استوری در رسانه‌ها، خبر جدایی خود از امیرحسین صدیق و اعلام ازدواج تازه‌اش را به اطلاع عموم رساند. امیرحسین صدیق، بازیگر و مجسمه‌سازی است که در تاریخ ۸ آبان ۱۳۵۱ در تهران متولد شده است. او در سن ۴۶ سالگی با نها خوش‌اندام ازدواج کرده بود. با این حال، اکنون نها خوش‌اندام تصمیم گرفته است که از امیرحسین صدیق جدا شود و در این میان، از ازدواج جدیدی خبر داده است.

یکتا ناصر و منوچهر هادی

alt

انتشار یک پست از یکتا ناصر این شایعه را قوت بخشید که او از  منوچهر هادی کارگردان سینما جدا شده است اما امروز  منوچهر هادی با انتشار تصویری این شایعه را تکذیب کرد.

چند هفته پیش بود که به بهانه تولد منوچهر هادی، کارگردان سینما و تلویزیون جمعی از دوستان برای او تولد سوپرایزی گرفته بودند و پیش از ورود او به خانه یکی از دوستانش از یکتا ناصر همسرش فیلمی گرفت و گفت دعایی کنید که او هم گفت برای پدر سوفیا بهترین آرزو را دارم.

همان زمان حواشی زیادی مبنی بر طلاق این دو هنرمند از یکدیگر در فضای مجازی دست به دست شد چرا که یکتا ناصر از منوچهر هادی به عنوان پدر سوفیا یاد کرده بود.

دو روز پیش نیز دوباره یکتا ناصر پستی در اینستاگرام منتشر کرد که به این شائبه دامن زد. با انتشار تصویری از خود و نوشته‌ای غمگین، خبر از رفتن داد.

او نوشت: «هیچکس در دنیا قوی‌تر از زنی نیست که تصمیم به رفتن گرفته است...»

برخی البته این پست را نشانه جدایی او از منوچهر هادی دانسته‌اند ولی عده بیشتری از کاربران پیغام «مهاجرت» از آن دریافت کرده‌اند.

حالا پس از گذشت مدتی منوچهر هادی با انتشار تصویر دونفره و البته قدیمی از خود و همسرش خط بطلانی روی این شایعه کشید. او در پست اینستاگرامی خود نوشت: «زن قوی من، مادر قشنگ سوفیا. به وجودت می‌بالم و افتخار می‌کنم.»

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما