این بازیگران زن و مرد ایرانی مسیحی هستند + عکس و اسامی باورنکردنی

اقتصاد100- گفته می شود برخی از بازیگران ایرانی مسیحی هستند که با دیدن اسم های آن ها قطعا تعجب می کنید، البته صحت آن هم تتوسط خود این بازیگران تایید نشده است.

این بازیگران زن و مرد ایرانی مسیحی هستند + عکس و اسامی باورنکردنی

شاید برایتان جالب باشید اما باید بدانید که بسیاری از بازیگران برتر که نامی آشنا در سینمای ایران دارند مسیحی هستند و چند تا از این بازیگران را برای شما مطرح می کنیم. همان طور که می دانید دین مسیح یکی از دین هایی است که بسیاری از افراد ایران پیرو آن هستند.

رامبد جوان

رامبد جوان

رامبد جوان یکی از بازیگران معروف و با سابقه ایرانی می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد و بسیار محبوب است. وی تحصیل کرده مقطع دیپلم می باشد که بازیگری را از تئاتر شروع کرد و از ۲۴ سالگی جلوی دوربین رفته است و حالا اجرا می کند و تجربه سه زندگی زناشویی هم دارد. دین او مسیحی می باشد. ( رکنا این مورد را تایید یا تکذیب نمی کند و خبر برگرفته از سایت های دیگر است !)

در این خصوص باید گفت با توجه به ازدواج 3 زن مسلمان با رامبد جوان بویژه سحر دولتشاهی و نگار جواهریان بعید به نظر می رسد دین او مسیحی باشد چرا که در شرع ممنوع است.

آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی

یکی دیگر از بازیگران ایرانی که مسیحی هستند آتیلا پسیانی می باشد. آتیلا پسیانی متولد سال ۱۳۳۶ در تهران است. وی لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنر های زیبا دارد و به عنوان یکی از بهترین و با سابقه ترین بازیگران ایرانی شناخته می شود. آتیلا تا به امروز در فیلم های بسیار زیادی ایفای نقش کرده است. این هنرمند دو فرزند پسر و یک دختر دارد دخترش ستاره نیز بازیگر است.

ستاره پسیانی

ستاره پسیانی

ستاره پسیانی متولد سال ۱۳۶۱ در تهران می باشد. او بیشتر از ۱۵ سال است که بازیگر است و بیشتر کار تئاتر می کند و در سینما و تلویزیون فعالیت کمتری دارد. وی در سال ۱۳۸۸ موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر فجر شد. او دختر آتیلا پسیانی بازیگر معروف می باشد و دین او همانند پدرش مسیحی می باشد.

ماهایا پطروسیان

ماهایا پطروسیان

ماهایا پطروسیان متولد ۱۳ دی ۱۳۴۸ در تهران، بازیگر است فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه هران می باشد، برای ازدواج از مسیحیت به اسلام تغییر دین داد و از تئاتر به عرصه سینمایی و تلویزیون رسیده است. این بازیگر زن معروف هم اکنون شیعه می باشد و باید بدانید که دین مسیح را برای همیشه کنار گذاشته است. همان طور که گفتیم وی برای ازدواج به دین اسلام تغییر دین داد و در حال حاضر مجرد می باشد و ازدواج او به طلاق انجامید.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما