غلامرضا رحمانی سریال گاندو کیست؟! + بیوگرافی

اقتصاد100- «غلامرضا رحمانی گاندو کیست؟»، این سوالی‌ست که همزمان با بازپخش چندباره‌ی سریال گاندو از صداوسیما در شبکه‌های اجتماعی پرسیده می‌شود.

غلامرضا رحمانی سریال گاندو کیست؟!  + بیوگرافی

سریال گاندو که به گفته‌ی نویسنده‌ی آن هشتاد درصدش حاصل تخیل اوست هنگام پخش از صداوسیما با اعتراض دولت وقت و تیم سیاست خارجی نظام در مذاکرات هسته‌ای همراه بود. به اعتقاد وزیر امور خارجه وقت جمهوری اسلامی ایران، گاندو از سوی یکی از نهادهای کشور برای تخریب او ساخته شده بود.

 

غلامرضا رحمانی گاندو کیست؟

وبسایت شهرآرا در گزارشی هنگام پخش فصل دوم سریال گاندو از شبکه‌ی سه سیما نوشته بود:

«غلامرضا رحمانی یکی از شخصیت‌های اصلی در قصه سریال گاندو ۲ است که به دلیل روابط فامیلی با مقامات رده بالا به اطلاعات گسترده دسترسی دارد و مدیران عالی رتبه اقتصادی نیز گوش به فرمان او هستند. این کارکتر تحت تاثیر سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه و با همکاری شبکه نفوذ خود به اخلال در نظام اقتصادی ایران می‌پردازد و به همین دلیل توسط شخصیت‌های محوری سریال گاندو یا همان ماموران امنیتی دستگیر می‌شود.

برخی گمانه زنی ها از شباهت های او با حسین فریدون، برادر حسن روحانی خبر می دهد و برخی نیز او را پسر عمو حسن روحانی می دانند.

بازیگری این نقش بر عهده حسن میرباقری است که پیش از این بازی درخشان او را در سریال مختارنامه و در نقش ابراهیم بن مالک اشتر دیده‌ایم. او متولد ۱۳۴۷ در شاهرود است. حسن میرباقری در کارنامه خود نویسندگی، بازیگری و کارگردانی در سینما و تلویزیون را دارد. وی برادر داوود میرباقری کارگردان سرشناس ایرانی می‌باشد»

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما