ژست جالب بهرام رادان در خارج! / همسرش آبروی او را برد!

ژست جالب بهرام رادان در مراسم ازدواج لاکچری خود در گرجستان مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفت اما در کنار او عکسی از مینا مختاری با کت و شلوار عجیب بسیاری از مردم را شوکه کرد.

ژست جالب بهرام رادان در خارج! / همسرش آبروی او را برد!

پس از انتشار تصاویر مراسم عروسی بهرام رادان در اینستاگرام و در شبکه‌های اجتماعی، تصویری جدید از استایل دیدنی بهرام رادان منتشر شده است. این عکس را بهرام رادان در اینستاگرام خود با هوادارانش به اشتراک گذاشته است.

عکس | ژست جالب بهرام رادان در مراسم ازدواج لاکچری خود در گرجستان!

بیوگرافی بهرام رادان

بهرام رادان (زادهٔ ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸) بازیگر و تهیه‌کنندهٔ ایرانی است. او فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم شور عشق (۱۳۷۹) آغاز کرد و برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های شمعی در باد (۱۳۸۲) و سنتوری (۱۳۸۵) موفق به کسب دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر شد. او برای تهیه‌کنندگی علفزار (۱۴۰۰) نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم شد. رادان از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲، ناصرالدین‌شاه را در سریال عاشقانهٔ جیران به تصویر کشید.

مینا مختاری همسر بهرام رادان

مینا مختاری یک طراح لباس، بلاگر و مدل ایرانی می‌باشد. او پس از ازدواج با بهرام رادان، به شهرت و محبوبیت بیشتری نسبت به قبل دست پیدا کرد. تصاویری از استایل‌های زیبای مینا مختاری که در صفحه شخصی خود منتشر کرده است را میبیند تصویر جدیدی از خود و از دوران نوجوانی اش منتشر کرد. بهرام رادان متولد 1358/2/8 در تهران است. بهرام رادان فارغ التحصیل مدیریت بازرگانی است. بهرام رادان بازیگر، خواننده و تهیه‌کننده موسیقی ایرانی است.

مینا مختاری /آیسان آقاخانی

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما