افشای رحم های اجاره ای خانم بازیگران ! + عکس ها و اسامی

رحم این خانم بازیگران اجاره ای است !

افشای رحم های اجاره ای خانم بازیگران ! + عکس ها و اسامی

در زیر با برخی از چهره ها و سلبریتی های مشهور دنیا آشنا خواهید شد که به دلایل مختلف با استفاده از رحم اجاره ای بچه دار شدند. در بین آنها زوج هایی هستند که پیش از آن اصلا فرزندی نداشتند و برخی دیگر نیز از قبل فرزند داشته و با این روش صاحب فرزند دیگری شدند.

نیکول+کیدمن

کیدمن بازیگر معروف و همسر خواننده اش کیت اربن با کمک این روش که با نام دیگر مادر جانشین نیز شناخته می شود، صاحب دومین فرزندشان فیت مارگارت شدند که به گزارش پرشین وی در ۲۸ام دسامبر سال ۲۰۱۰ به دنیا آمد. در زمان به دنیا آمدن فیت، آنها دختر دو ساله ای به نام ساندی رز نیز داشتند.

کیم کارداشیان

زوج سابق ، کیم کارداشیان و کانیه وست پس از آنکه کیم دو فرزند اولش ، نورث و سنت را به دنیا آورد ، از سومین و چهارمین فرزندش ، شیکاگو و سالم ، از طریق رحم اجاره ای استقبال کرد. کیم در پی تولد شیکاگو در سال 2018 در وب سایتش  نوشت: “ما فوق العاده سپاسگزار فردی که فرزند ما را حمل کرد هستیم که رویاهای ما را تحقق بخشید  و از پزشکان و پرستاران فوق العاده برای مراقبت های ویژه  سپاسگزاریم.” سالم در سال 2019 متولد شد .

هیلاریا بالدوین و الک بالدوین

تقریباً شش ماه پس از زایمان پنجمین فرزند هیلاریا بالدوین و  الک بالدوین ،  ادواردو پائو لوکاس ، در سپتامبر 2020 ، این زوج از ورود ششمین فرزند و دختر دومشان ، ماریا لوسیا ، در مارس 2021 خبر دادند. بعد از اینکه زن و شوهر از پرداختن به این موضوع اجتناب کردند ، از یک رحم اجاره ای  برای اضافه کردن به خانواده خودشان استفاده کردند. یک منبع به مجله People گفت: “این حق یک زن برای انتخاب روش و زمان بزرگ  کردن خانواده اش است و به کسی مربوط نیست. ” الک همچنین پدر یک دختر بزرگسال ، ایرلند بالدوین ، با همسر سابقش کیم باسینجر است.

سارا جسیکا پارکر و همسرش متیو برودریک

در ژوئن 2009 ، سارا جسیکا پارکر و همسرش متیو برودریک بیش از شش سال پس از به دنیا آمدن  فرزند بزرگترشان ، پسر جیمز ویلکی ، از طریق رحم اجاره ای از دخترانشان ماریون لورتا الول و تابیتا هاج استقبال کردند. این زوج سالها در تلاش بودند تا خانواده خودشان را بزرگ کنند اما بارها و بارها با شکست  روبرو شدند. این بازیگر ” گفت که “آنها به رحم اجاره ای روی آوردند.

کریستن ولکر و جان هیوز

کریستن ولکر ، خبرنگار ارشد NBC News ، کاخ سفید و همسرش ، مدیر اجرایی بازاریابی جان هیوز ، در ژوئن 2021 از اولین فرزندشان – دختر مارگوت لین ولکر هیوز – با رحم اجاره ای استقبال کردند. “من 40 ساله بودم که در مارس 2017 با جان ازدواج کردم. کریستن در آوریل 2021 در شو “امروز” در آوریل 2021 توضیح داد و ما بلافاصله شروع به تلاش برای به دنیا آوردن یک کودک کردیم. “این بلافاصله جواب نداد. بنابراین ما فکر کردیم ،” باید به دکتر مراجعه کنیم. “” بعد از اینکه یک متخصص باروری توصیه کرد IVF را امتحان کنند ، او فهمید که پوشش رحمش برای حمل جنین بسیار نازک است. کریستن ، که همچنین یکی از مجریان “آخر هفته امروز” است ،  برای دخترش را در نامه ای نوشت. “درخواست کمک مشکلی نداره: “در واقع ، این می تواند قدرتمند باشد.” … در حالی که من تو را در بدن خودم حمل نکرده ام ، اما همیشه تو را در قلبم حمل کرده ام و مادرت خواهم بود. “پ

گابریل یونیون و دویان وید

در نوامبر 2018 ، گابریل یونیون و دویان وید از طریق رحم اجاره ای از دخترشان Kaavia James Union Wade استقبال کردند. در حالی که با  مجله Women’s Health صحبت می کرد ، این بازیگر در مورد چگونگی تشخیص آدنومیوز ، وضعیتی که باعث رشد بافت آندومتر در امتداد دیواره رحم می شود ، صحبت کرد.  اما گابریل – که در طول مسیر باروری با همسرش “هشت یا نه” سقط جنین داشته است – سرانجام این روند رحم اجاره ای  را پذیرفت. او توضیح داد: “برخی از افراد به نژاد ، مذهب یا عادات غذایی رحم اجاره ایشان اهمیت می دهند.” “من می گفتم  یک خواننده می خواهم. “” دویان همچنین دارای سه فرزند از دو رابطه دیگر است و برادرزاده خودش را در سال 2011 به فرزندی قبول کرد.

اندرسون کوپر

 

در آوریل 2020 ، اندرسون کوپر از طریق رحم اجاره ای از پسرش ویات استقبال کرد. روزنامه نگار سی.ان.ان گفت: “به عنوان یک  همجنسگرا ، هرگز فکر نمی کردم که امکان داشتن یک فرزند وجود داشته باشد ، و از همه کسانی که راه را باز کرده اند ، و همچنین از پزشکان و پرستاران و همه کسانی که در تولد پسرم نقش دارند ممنونم. او ادامه داد: “بیش از همه ، من از رحم اجاره ای  که وایات را حمل کرد ، و با عشق و لطافت مراقب او بود و او را به دنیا آورد ، سپاسگزارم.” “این یک نعمت خارق العاده است – آنچه او و همه رحم های اجاره ای به خانواده هایی می دهند که نمی توانند بچه دار شوند.  او یک خانواده زیبا برای خودش ، یک شوهر فوق العاده حمایت کننده و بچه دارد ، و من فوق العاده از همه حمایت هایشان متشکرم آنها  ویات را به  من داده اند.

اندی کوهن

در دسامبر 2018 ، اندی کوهن ، مجری برنامه “Watch What Happens Live” فاش کرد  که به زودی از طریق رحم اجاره ای برای اولین بار پدر می شود! در 4 فوریه 2019 ، بنیامین آلن کوهن به دنیا آمد. اندی در اینستاگرام در کنار عکس گرانبهایی از خودش که نوزاد تازه متولدش را در آغوش دارد نوشت: “او به نام پدربزرگ من بن آلن نامگذاری شده است. من  برای همیشه سپاسگزار این رحم اجاره ای  باورنکردنی هستم. و من یک پدر هستم. واو.

الیزابت بنکس و مکس هندلمن

الیزابت بنکس و همسرش مکس هندلمن ، که در سال 2003 با او ازدواج کرد ، از هر دو پسرانشان از طریق رحم اجاره ای استقبال کردند: فلیکس در سال 2011 و مگنوس در سال 2012. رابطه ای که یک عمر به طول خواهد انجامید ” این بازیگر-کارگردان بعداً درمورد  چرایی انتخاب  رحم اجاره ای- که سالها مسائل باروری را تحمل کرد – و برخی از چالش های آن ، گفتگو کرد. او گفت: “من قطعاً فکر می کنم که هنوز هم به خاطر آنچه انجام داده ام قضاوت شده و مردم دلیل انتخابهای من را  نمی فهمند ، اما احساس نمی کنم که باید به کسی  توضیحی بدهم.”

تایرا بنکس و اریک اصلا

در ژانویه 2016 ، سوپر مدل Tyra Banks و اریک اصلا ، عشق آن زمانش ، از پسرشان  یورک از طریق رحم اجاره ای استقبال کردند. او به مجله People گفت: “همانطور که به چشمان زیبای پسرم خیره می شوم ، به همه افرادی فکر می کنم که با ناباروری دست و پنجه نرم می کنند و هر روز برای آنها دعا می کنم.”

الن پمپئو  و کریس آیوری

الن پمپئو دخترش استلا را که در سال 2009 متولد شد ، خودش به دنیا آورد  ، اما او و همسرش کریس ایوری برای استقبال از دخترشان Sienna May در سال 2014 و پسرشان الی در سال 2016 به یک رحم اجاره ای  متوسل شدند. “او در مصاحبه  با جیمی کیمل ،گفت : “من برای همیشه سپاسگزارم و از فردی که این لطف را برای ما کرد سپاسگزاری می کنم.”

کامرون دیاز و بنجی مدن

در دسامبر 2019 ، بازیگر کامرون دیاز و راکر بنجی مادن – که در سال 2015 ازدواج کردند – از طریق رحم اجاره ای از دخترشان Raddix Chloe Wildflower استقبال کردند. “کامرون در سال 2020  گفت: “داشتن خانواده در جوانی … مثل هر چیز دیگری در جوانی  است: شما این کار را می کنید. اما وقتی در سن من هستید و تصمیم به انجام آن دارید ، این یک انتخاب واقعی است. شما واقعاً باید برای آن سخت تلاش کنید ”

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما