نیما شاهرخ شاهی بازیگر سریال همه گیری/ از مدلینگ تا بازیگری و شهرت + بیوگرافی

نیما شاهرخ شاهی بازیگر و مدل جوان کشورمان در سریال همه گیری به کارگردانی محمد صادق بکتاشیان حضوری متفاوت را تجربه کرده است و در این مجموعه در نقش یک پزشک که همسر متین با بازی نیلوفر کوخانی است می باشد.

نیما شاهرخ شاهی بازیگر سریال همه گیری/  از مدلینگ تا بازیگری و شهرت + بیوگرافی

بازیگر جوان و بی حاشیه کشورمان بعد از تجربه بازی در سریال های ملکوت و آزادی مشروط در مجموعه جدید ایام محرم که در حال پخش است بازی کرده و در سریال همه گیری در نقش همسر متین با بازی نیلوفر کوخانی حضور دارد. در ادامه عکس ها و بیوگرافی نیما شاهرخ شاهی را در پرشین وی مشاهده کنید.

بیوگرافی نیما شاهرخ شاهی

نیما شاهرخ شاهی متولد ۱۷ مرداد ۱۳۶۰ در تهران، بازیگر ایرانی است. او فارغ التحصیل مهندسی عمران است. نیما شاهرخ شاهی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۳ با فیلم «مکس» آغاز کرد.

شروع فعالیت هنری

علاقه نیما شاهرخ شاهی به سینما باعث شد تا سال ۱۳۸۲ با بازی در فیلم سینمایی مکس به کارگردانی سامان مقدم وارد عرصه سینما شود.

بیوگرافی نیما شاهرخ شاهینیما شاهرخ شاهی

او بعد از این فیلم در آثار سینمایی همچون پارک وی، دایره زنگی، مجنون لیلی و کیش و مات بازی کرد. البته شاهرخ‌شاهی رشته عمران را رها نکرد و تا پنج سال پیش بازیگری و عمران را با هم کار می‌کرد، اما از آن زمان همه تمرکزش را در بازیگری گذاشت.

ایشان فعالیت در تلویزیون را هم با ایفای نقش مهران خواستگار لیلا در سریال شمس‌العماره ساخته سامان مقدم آغاز کرد و بعد از آن در سریال‌ های فاصله‌ ها، ملکوت، موج و صخره، دختران حوا، مرد نقره‌ ای, میلیاردر و معراجی‌ ها به ایفای نقش‌ های مختلف پرداخت.

بیوگرافی نیما شاهرخ شاهی
عکس های نیما شاهرخ شاهی

فیلمسازی نیما شاهرخ شاهی

او به‌تازگی دو فیلم کوتاه ساخته‌ است، که پخش جهانی آن‌ها به‌وسیله کمپانی بین‌المللی American Bright Light Movies شروع شده است. او همچنین در حال ساخت فیلم بلند خود با موضوعات مربوط به بیماری‌های اسکیزوفرنی و سایر بیماری‌های روان‌پریشی مشابه است.

فیلم کوتاه پارادوکسیکال ساخته نیما شاهرخ شاهی برنده سه جایزه اصلی ششمین جشنواره سیاتل آمریکا شد. این فیلم که در بخشhorror جشنواره سیاتل،‎ ‎به نمایش در آمد، توانست جایزه بهترین فیلم و بهترین ساخته را برای او و بهترین فیلمنامه را برای امید صدیقی از آن خود کند.

بیوگرافی نیما شاهرخ شاهیعکس های نیما شاهرخ شاهی

بازیگر سریال همه گیری

سریال همه گیری به کارگردانی محمد صادق بکتاشیان به عنوان یکی از سریال‌های محرم ۱۴۰۲ بر روی آنتن شبکه سه سیما رفت. این اثر به تهییه‌کنندگی سعید کمانی ساخته شده و حجت قاسم زاده اصل نیز نویسندگی آن را برعهده داشت.

داستان در زمان پیک پنجم و همه‌گیری ویروس کرونا اتفاق می‌افتد. یک فرمانده با تاسیس بیمارستانی سعی دارد تا کمکی برای کادر درمان باشد اما در این بین موانعی نیز وجود دارند.

بیوگرافی نیما شاهرخ شاهینیما شاهرخ شاهی در سریال همه گیری

فردی به نام شاه‌میری دنبال احتکار داروست و همچنین پزشکانی نیز حضور دارند که از فداکاری کردن به عنوان کادر درمان خسته شده‌اند. مجموع این اتفاقات چالش‌های هر روزه کادر درمان برای خدمت رسانی به مردم را نشان می‌دهد.

محسن قصابیان، کوروش سلیمانی، مهدی صبائی، نیلوفر کوخانی، آتش تقی‌پور، آوا دارویت، علی غلامی، عبدالرضا نصاری، روزبه اختری، مالک سراج، مرتضی زارع، پونه آشورپور، ریحانه مسگری، سارا ولیانی و … در این سریال به ایفای نقش می‌ پردازند.

بیوگرافی نیما شاهرخ شاهینیما شاهرخ شاهی و نیلوفر کوخانی در همه گیری

بیوگرافی نیما شاهرخ شاهی بازیگر سریال همه گیری

محسن قصابیان در این فصل نقش اصلی (فرمانده) را بازی می‌کند. کاراکتر او یک پاسدار است که بیمارستان را راه می‌اندازد و به کادر درمان کمک می‌کند. نقش او همان نقش فصل اول است اما در این فصل نقش او پررنگ‌تر شده است.

کوروش سلیمانی نقش شاه‌ میری را بازی می‌کند؛ نقش منفی سریال و کسی است که در شرایط سخت، دنبال احتکار داروست. شاه‌میری در تلاش است تا به نظام درمان کشور آسیب بزند. در حقیقت جریانی مقابل جریان کمک‌ رسان به کادر درمان هست.

بیوگرافی نیما شاهرخ شاهیعکس های اینستاگرام نیما شاهرخ شاهی

نیلوفر کوخانی هم نقش متین، سوپروایزر بیمارستان را بازی می‌کند. نقش همسر او را نیما شاهرخ‌ شاهی بازی می‌ کند که کاراکتر او یک پزشک است که همه چیز را رها کرده و درست در نقطه مقابل گروهی از کادر درمان است که فداکاری می‌ کنند.

مجموعه تلویزیونی جدید شبکه سه سیما که در فصل نخست خود با نام «موج‌ اول» از تلویزیون پخش شد درباره نحوه ورود و شیوع کرونا در روزهای اول ورود آن به کشورمان است. این سریال حالا به ایستگاه دوم رسیده و فصل جدید روی انتن رفته است.

بازیگرارسلان قاسمی و نیما شاهرخ شاهی

گفتگویی متفاوت با بازیگر مشهور

بازیگران مراقب باشند چه کالایی تبلیغ می کنند

نیما شاهرخ شاهی، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون از امر تبلیغات توسط بازیگران دفاع کرد و گفت: تبلیغات توسط بازیگران امر مرسومی در همه جای دنیاست، مگر یک بازیگر چقدر می تواند از حرفه بازیگری اش کسب درآمد کند.

او که خود در بخش تبلیغات فعال است در عین حالی که از این اتفاق دفاع می کند، بر لزوم رعایت خطوط قرمز امر تبلیغات از سوی بازیگران و حفظ شأن بازیگر از سوی صاحب کالا نیز تاکید می کند.

این بازیگر درباره بحث تبلیغات توسط بازیگران به این پرسش که آیا خودش موافق این اتفاق است؟ اینگونه پاسخ داد: مدتی بود تبلیغات کالاها و بیلبوردها توسط بازیگران ممنوع بود و در حال حاضر چند سالی است که آزاد شده است.

بازیگرعکس های تبلیغاتی نیما شاهرخ شاهی

به نظرم در همه جای دنیا این امر توسط بازیگران مرسوم و یک اتفاق سراسری است و اتفاق خوبی هم هست ولی دو حالت دارد؛ اول اینکه بازیگری که محصولی را تبلیغ می کند ابتدا باید به لحاظ سلامت، از آن کالا مطمئن شود چون به هر حال مردم به بازیگران اطمینان دارند و این اعتماد نباید خدای ناکرده از بین برود. و دوم اینکه شأن بازیگر باید از سوی صاحب کالا رعایت شود.

بیوگرافی نیما شاهرخ شاهی و مصاحبه جالب با وی

بازیگران حواسشان باشد

نیما شاهرخ شاهی در توضیح بیشتر این مطلب و رعایت خطوط قرمز از سوی بازیگران در امر تبلیغات تصریح کرد: صاحبان کالا و خدمات باید شأن بازیگر را حفظ کنند و بازیگر هم خارج از مسئله مالی، نسبت به آنچه تبلیغ می کند، حواسش به کیفیت و صحت و سلامت تیمی که برایشان کار می‌کند باشد. به نظرم این امر یک موضوع کاملاً لب خطی و خط قرمزی دوطرفه است که امیدوارم از هر دو طرف درست اتفاق بیفتد.

سریالبازیگران شب های مافیا

او سپس درباره حضورش در عرصه تبلیغات بیان کرد: در حال حاضر خودم سفیر دو برند هستم و طی این سالها نیز در تبلیغات کار کردم و همچنان کار می کنم، خدا را شکر هم تاکنون بازتاب خوبی داشتم. امیدوارم امر رعایت در بحث تبلیغات از جانب هر دو طرف یعنی صاحب کالا و بازیگران جدی گرفته شود و این اتفاق درست بیفتد.

 

۹۰ درصد بازیگران پول خوبی نمی گیرند

بازیگر سریال های «شمس العماره»، «معراجی ها»، «ملکوت»، «فاصله ها» و «موج و صخره» درباره اینکه تا چه میزان حضور بازیگران در امر تبلیغات به بخش مالی برمی گردد؟

هم چنین گفت: طبیعتا تبلیغات به لحاظ مالی برای بازیگران خوب است. مگر یک بازیگر چقدر در حرفه خودش درآمد دارد و چقدر از سال کار می کند. به جرأت می‌ گویم ۹۰ درصد بازیگران پول آنچنانی به عنوان دستمزد دریافت نمی کنند و دستمزدهایشان هم خیلی دیر پرداخت می‌ شود؛

صحبت های نیما شاهرخ شاهی

بنابراین اکثر بازیگران به لحاظ مالی به تبلیغات روی می آورند؛ ضمن اینکه فراموش نکنید شرایط زندگی بازیگران هم آسان نیست و آنها هم خانواده دارند، با مشکلات جامعه روبرو هستند و باید بتوانند از پس مخارج زندگی شان برآیند.

سریالبازیگران سریال همه گیری

وی اظهار کرد: امیدوارم در بخش پرداخت دستمزدها تقسیمات درستی انجام شود چون بازیگران قشر زحمت کشی هستند و خیلی از آنها صورتشان را با سیلی سرخ نگه می دارند. شاید یک بازیگر تنها هنرش فقط بازیگری باشد و شغل دیگری نداشته باشد.

و دلیل کم کاری در تلویزیون

نیما شاهرخ شاهی در پایان درباره دلایل کم کاری اش در تلویزیون توضیح داد: در حال حاضر مشغول بازی در سریال جدید «محرمانه» هستم. سریال «اپیدمی» را هم داشتم که به پایان رسید.

در سریال «آزادی مشروط» هم بازی دارم. طی این مدت بیشتر به خاطر ساخت دو فیلم کوتاهم حضور کمرنگ تری در تلویزیون داشتم و بیشتر به سمت کارگردانی رفتم اما نه اینکه نخواهم بازی کنم،‌ خیر، بازیگری را هم در برنامه کاری ام دارم ولی در حال حاضر بیشتر تمرکزم روی کارگردانی است.

ایسنا , سلام سینما , پلازا , خبرانلاین , اینستاگرام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما