عکس دیده نشده از مرحوم علی انصاریان ! / دل همه به درد آمد !

اقتصاد 100 : مامک جمشیدی خواهر پژمان جمشیدی هنرمند مشهور سینما تصویری قدیمی و خاطره انگیز از علی انصاریان را در صفحه شخصی اش باز نشر کرده است.

عکس دیده نشده از مرحوم علی انصاریان ! / دل همه به درد آمد !
حجم ویدیو: 24.94M | مدت زمان ویدیو: 00:04:43

مرحوم علی انصاریان ستاره سابق تیم پرسپولیس در زمان حیات اش همواره یکی از محبوب ترین و دوست داشتنی ترین بازیکنان فوتبال در نزد اقشار مختلف جامعه بود.

شاید همین امر سبب شده که با گذشت دو سال از فوت دردناک این چهره مطرح هنوز اغلب مردم و چهره های مشهور مرگ ناگهانی این مدافع جنگجوی پرسپولیسی ها را باور نکرده اند.

در همین رابطه اکنون مامک جمشیدی خواهر پژمان جمشیدی بازیگر مطرح سینما که این روزها در کانادا زندگی می کند با بازنشر پستی قدیمی از علی انصاریان از او یاد کرده است.

البته خانواده جمشیدی از دوستان نزدیک این چهره فقید و محبوب فوتبال بودند و همواره در هر شرایطی از علی انصاریان به عنوان برادرشان یاد می کردند.عکس/ تصویری دیده نشده که خواهر پژمان جمشیدی از علی انصاریان منتشر کرد

 آخرین یادگاری تلخ حسین ماهینی و جواد کاظمیان با علی انصاریان

جواد کاظمیان و حسین ماهینی از چهره های محبوب و سابق پرسپولیس همواره مورد توجه اغلب طرفداران تیم پرسپولیس بوده اند.

البته جواد کاظمیان مدت هاست که از دنیای فوتبال خداحافظی کرده و به عنوان پیشکسوت این باشگاه از او یاد می شود. اما حسین ماهینی کاپیتان سابق پرسپولیس هنوز به طور رسمی از میادین حرفه ای خداحافظی نکرده است.

در همین خصوص ساعاتی پیش تصاویر مشترکی از این دو چهره پرسپولیسی در مراسم رونمایی از آخرین فیلم مرحوم علی انصاریان در فضای مجازی منتشر شده است.

این تصاویر که مرتبط با اکران خصوصی فیلم قطع فوری با هنرمندی مرحوم علی انصاریان است با واکنش مثبت اغلب مخاطبان فوتبال روبه رو شده است.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما