عکس چهره های معروف ایرانی که به زندگی خود پایان دادند / از مرحوم زهره فکور صبور تا آزاده نامداری !

در این مقاله قصد داریم نگاهی به سه چهره معروف ایرانی که به زندگی خود پایان دادند بی اندازیم با ما همراه باشید.

عکس چهره های معروف ایرانی که به زندگی خود پایان دادند / از مرحوم زهره فکور صبور تا آزاده نامداری !

سه چهره معروف ایرانی که به زندگی خود پایان دادند!

سه چهره معروف ایرانی که به زندگی خود پایان دادند

آزاده نامداری

سه چهره معروف ایرانی که به زندگی خود پایان دادند

آزاده نامداری (۹ آذر ۱۳۶۳ – ۶ فروردین ۱۴۰۰) مجری و تهیه‌کننده تلویزیونی اهل ایران بود. او با اجرا در برنامهٔ «تازه‌ها» در سیمای خانواده به شهرت رسید. در ۷ فروردین ۱۴۰۰، شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های داخل ایران خبر از درگذشت آزاده نامداری دادند. به گزارش خبرگزاری فارس پیکر آزاده نامداری در آپارتمان محل سکونتش در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شد. خبرگزاری مهر به نقل از یک «منبع آگاه» ناشناس علت درگذشت وی را خودکشی عنوان کرد. خبرگزاری ایرنا به نقل قول یک مقام اورژانس تهران نوشت «از زمان فوت آزاده نامداری ۴۸ ساعت گذشته بوده‌است و به همین دلیل چهره او در ابتدا قابل شناسایی نبود». پیکر وی در ۹ فروردین ۱۴۰۰ در قطعه هنرمندان بهشت زهرا، تهران به خاک سپرده شد.

زهره فکورصبور

سه چهره معروف ایرانی که به زندگی خود پایان دادند

زهره فکورصبور (۱ فروردین ۱۳۵۷ – ۱۰ اسفند ۱۴۰۰) بازیگر اهل ایران بود. او فعالیت خود را در دههٔ ۱۳۷۰ آغاز کرد و عمدتاً در آثار تلویزیونی حضور داشت.فکورصبور در ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ درگذشت. او در حالی درگذشت که مشغول بازی در مجموعهٔ تلویزیونی بی‌همگان به کارگردانی بهرنگ توفیقی بود.فکورصبور ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ در ۴۳ سالگی درگذشت. پیکر فکورصبور در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

کیومرث پوراحمد

کیومرث پوراحمد (۲۵ آذر ۱۳۲۸ – ۱۶ فروردین ۱۴۰۲) فیلم‌ساز و نویسنده ایرانی بود. او یکی از مهم‌ترین فیلم‌سازان نسل بعد از انقلاب ۱۳۵۷ بود که در دهه‌های ۱۳۶۰ تا ۱۳۸۰ چندین فیلم و سریال ساخت. او در اواخر دههٔ ۱۳۶۰، مجموعهٔ تلویزیونی قصه‌های مجید را بر اساس داستانی به همین نام از هوشنگ مرادی کرمانی کارگردانی کرد. او برای خواهران غریب (۱۳۷۴) برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی جشنواره فیلم فجر شد. اتوبوس شب (۱۳۸۵) نیز جوایزی کسب کرد.وی در ۷۳ سالگی، خودش را کشت.کیومرث پوراحمد ۲۵ آذر ۱۳۲۸ در نجف‌آباد اصفهان زاده شد. مادرش پروین‌دخت یزدانیان بود که سال‌ها بعد در مجموعهٔ تلویزیونی پوراحمد، قصه‌های مجید، حضور داشت. او با مهرانه ربّی ازدواج کرد و دخترش، مریم پوراحمد، نیز در فیلم شب یلدا به ایفای نقش پرداخته‌است.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما