عکس خیلی سانسوری از سحر قریشی در کنار دو زن منشوری / دیگه رد داد !

سحر قریشی به تازگی تو دبی از بیزینس خفنش رونمایی کرد و به قول خودش قراره بترکونن! البته سحر به جز بیزینس جدید سورپرایزهای دیگه ای هم داره

عکس خیلی سانسوری از سحر قریشی در کنار دو زن منشوری / دیگه رد داد !

 سحر قریشی در ایران جزو پرحاشیه ترین بازیگران سینما و تلویزیون بود و این حواشی گاهی آنقدر زیاد می شد که بازیگری و حرفه اصلی خانوم رو هم تحت تاثیر قرار میداد. البته این حجم از حواشی و جنجال پیرامون نام سحر قریشی انگار خود خواسته بود چراکه سحر خانوم تو بازیگری آنچنان درخشان نبود و برای اینکه در کانون توجهات باشد خودش رو به سمت حواشی سوق میداد و از قضا تو این زمینه هم بسیار توانا بود.

سحر قریشی وقتی هم که از ایران رفت بازهم افتاد وسط حاشیه و شد نامزد پرحاشیه ترین فرد ایران زمین یعنی امیر تتلو. سحر قریشی از وقتی کنار تتلو قرار گرفت به کل فرق کرد و اصلاً شد یه آدم دیگه و با اون چیزی که از قبل از خانوم می شناختیم زمین تا آسمون فرق کرد. البته داستان سحر قریشی و امیر تتلو خیلی دوام نداشت و بعد از چند ماه که اسمشون در صدر حواشی بود و به بهونه های مختلف تو شبکه های اجتماعی جار و جنجال درست می کردن و قهر و آشتی هاشون دیگه برای مخاطب لوس شده بود به رابطه شون پایان دادن.

سحر+قریشی+(1)

وقتی سحر قریشی تو دبی یهووو شکُفت!

 سحر قریشی بعد از کات کردن با تتلو در حالی که همه تصور می کردن قراره دست از پا درازت و پشیمون برگرده به ایران اما یکراست رفت دبی و حالا بعد از چند ماه تو دبی از کسب و کار جدیدش رونمایی کرد. کار جدید سحر قریشی همون طور که پیش بینی میشد در زمینه مدیا و علی الخصوص شبکه های اجتماعی است و خانوم اسم برندش هم ساشیل مدیا است و تو این چند روز تیزر و کلیپ های رونمایی از کسب کار نوش رو تو اینستاگرام و یوتیوب منتشر کرده است.

 

دانلود ویدیو

unnamed (6)

مانور سحر قریشی تو چشای مرواریدیش!

سحر قریشی تو دبی حتی تتوهاش رو هم پاک نکرد و خط خطی های تازه ای هم رو صورتش اضافه کرد. قریشی تو دبی پیج یوتیوبش رو هم راه انداخت و اونجا از خودش و حال و اوضاعش فیلم منتشر می کنه و احتمالاً به دنبال فالوو پیدا کردن و کسب درآمد از یوتیوب هم هست. البته خیلی از این محتوا ها معنی و مفهوم خاصی نداره و خانوم بازیگر با انتشار اون ها فقط می خواد بگه ایها الناس من هنوز هستم من رو نگاه کنید. کپشنی هم که سحر واسه این ویدیو نوشت اینه: "ماه رو تو چشمم میبینم"

 

دانلود ویدیو

وقتی سحر قریشی دوستی و رفاقت رو فقط میخواد واسه پیشرفت!

 سحر خانوم قریشی تو ایران هم که بود بیشتر دوست و رفقاش خارج از سینما بودندن و بین بازیگرا خیلی با کسی رفاقت صمیمی نداشت و این موضوع رو میشه از لایک و کامنت هایی که تو پیج اینستاگرامش میزارن هم فهمید چراکه تقریباً هیچ چهره معروفی و به اصطلاح تیک آبی داری برای خانوم لایک و کامنت نمیگذاره. تو دبی هم که خوب اوضاع به مراتب بدتره و سحر خانوم قریشی گویا فقط یکی دوتا دوست و رفیق به اصطلاح فابریک داره که یکی شون ملیکا خانومه که گویا علاوه بر رفاقت شراکت هم دارن.

 

دانلود ویدیو

به تازگی اما سحر خانوم قریشی متنی تو صفحه یوتیوبش منتشر کرد که نشون میده خانوم خانوما اصلاً زیر بار رفاقت بدون منفعت نمیره او با انتشار عکسی در کنار دوستانش نوشت: در هر شرایط ما به فکر پیشرفت همدیگه هستیم دوستى الکى و بى دلیل وقت اضافه میخواد که ما نداریم.

856

خوشگذونی سحر قریشی تو دل بیابونای دبی!

سحر خانوم قریشی قریب به 20 سال تو ایران کار بازیگری کرد و با وجود اینکه هیچ وقت نقش یک نبود و این 5-6 سال آخر هم بیشتر فیلم هایی که توشون ایفای نقش می کرد به اصطلاح شانه تخم مرغی بود اما پول خیلی خوبی درآورد و به پشتوانه این درآمد حالا تو دبی زندگی خوب و راحتی داره. خانوم هر از گاهی عکس ویدیوهایی از گردش و تفریحاتش منتشر میکنه که آخرین اونا یعنی ماشین بازی تو بیابون های دبی حسابی وایرال شد.

 

دانلود ویدیو

 

دانلود ویدیو

 

 
 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما