عکس های جذاب از غارنوردی و غواصی آقا صدرای پوست شیر !

مهرداد صدیقیان تصاویر زیر را در استوری پیج اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که روزش را در یک غار پر از آب گذرانده است.

عکس های جذاب از غارنوردی و غواصی آقا صدرای پوست شیر !

این تصاویر مورد توجه مخاطبین و طرفدارانش قرار گرفت.

غارنوردی و غواصی صدرای پوست شیر

مهرداد صدیقیان (زادهٔ ۳۰ بهمن ۱۳۶۷) بازیگر ایرانی است. او فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۴ با بازی در عصر جمعه آغاز کرد. صدیقیان برای نقش‌آفرینی در اتوبوس شب (۱۳۸۵) و ماجرای نیمروز(۱۴۰۵) نامزد دریافت سیمرغ طلایی شد.

غارنوردی و غواصی صدرای پوست شیر

مهرداد صدیقیان بازیگر سینما و تلویزیون 30 بهمن 1367 در تهران متولد شد. وی در یک خانواده ی ۴ نفره متولد شد . او یک برادر بزرگ‌تر به نام مهدیار دارد.دیپلمه ریاضی و دو جلسه دانشگاه رفته است، از 17 سالگی وارد عرصه هنری شد و حالا سبک جالبی در لباس پوشیدن و توجه به مدلینگ خود دارد. وی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است.

غارنوردی و غواصی صدرای پوست شیر

یکی از علاقمندی های عجیب مهرداد صدیقیان انجام کارهای خطرناک است. مثل بانجی جامپینگ، پاراگلایدر و ورزش های آبی عجیب و غریب. میگوید : کلا هر چیزی که آدرنالین داشته باشد رو دوست دارم تجربه کنم. مهرداد صدیقیان در مورد بارزترین ویژگی اخلاقش می گوید: کسی که کنار من باشد احتمالا از موذی بودن من اذیت می شود درست است که هرگز با آدم ها رفتار بدی نداشتم اما برخی اوقات در خودم فرو می روم . گاهی اطرافیان این حس را پیدا می کنند که نکند آنها کاری کرده ند و من ناراحت شده ام که این ویژگی من برای کسی که همیشه کنارم باشد شاید آزاردهنده باشد.

غارنوردی و غواصی صدرای پوست شیر

فعالیت و کارنامه مهرداد صدیقیان سال 1384 و در سن 17 سالگی در پی فراخوان بازیگری برای بازی در نقش اصلی فیلم عصر جمعه به کارگردانی مونا زندی انتخاب و جلوی دوربین رفت. سال 1385 با فیلم «اتوبوس شب» به کارگردانی کیومرث پوراحمد در کنار زنده یاد خسرو شکیبایی بازی کرد که خوش آیندترین اتفاق زندگی هنری اش بود

غارنوردی و غواصی صدرای پوست شیر

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما